Terug naar overzicht
Hey, ik had deze gevonden op internet : Sprookjes worden elke dag verzonnenEr zijn er vast miljoenen bij elkaarMaar sprookjes zullen altijd sprookjes blijvenAlleen het onze, dat is waar. Geef mij je handGeef mij ze allebeiEn zeg me dan heel evendat je niet kunt leven zonder mij Die ene blikdat ene woorddie kus vol liefde dat is onze reden … Veel succes ! Groetjes
Op onze uitnodiging stond: "waar liefde tintelt, bruist het bestaan..." En in ons misboekje: Ons ja is een ja. Ons ja is geen ... ja maar. Ons ja is geen ... misschien, niet afhankelijk van de omstandigheden. Geen proberen. Ons ja is geen ... nu ja. Ons ja is een ja tegen elkaar, zoals we zijn en zoals we willen worden
Ons ja is een ja. Ons ja is geen ... ja maar. Ons ja is geen ... misschien,
niet afhankelijk van de omstandigheden. Geen proberen. Ons ja is geen ... nu ja. Ons ja is een ja tegen elkaar,
zoals we zijn en zoals we willen worden
Vind ik persoonlijk een mooie (staat op de trouwboekjes van Antwerpen) TrouwenAl bezig te bestaan, maar nu hier te beginnen aan voortaan, aan een hierna dat mag behoed, de dagen met vier handen op te tillen, te zeggen ja, te zeggen dat we ja, te zeggen dat we willen.
Dit is een stukje uit het gedicht dat aan het einde van onze viering gelezen wordt: Twee mensen hebben elkaar gevonden Twee zullen samen verder gaanTwee mensen werden in de echt verbondenOm er met z’n tweeën voor te gaan De voorlaatste zin kun je in tegenwoordige tijd zetten