Nu Online
Momenteel zijn er 609 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Collega's en baas al dan niet uitnodigen

25-2-2011 16:11:19
Hallo iedereen,

Ik zit met een probleem waar ik niet uit geraak.
Ik werk op een klein bedrijf met 4 arbeiders, 1 baas en mezelf.
Daar er op korte tijd vanalles gebeurd is op het werk en de sfeer helemaal niet meer is wat het geweest is twijfel ik erover om mijn collega's en baas uit te nodigen.
Mijn baas is meestal rond die periode op verlof dus das al een twjifelgeval en met de arbeiders heb ik niet zo'n "close" contact en ik zou het eigenlijk raar vinden moesten zij met hun vriendin naar ons feest komen.
Ik werk er ondertussen 4 jaar, dus zouden ze het niet beledigend vinden moest ik ze niet uitnodigen?
Daar het ook allemaal mannen zijn zou ik het ook als vrouw raar vinden om naar hun toe te stappen op het feest...
Wat zouden jullie doen???

Marie
1-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1356

Tinny

Meld misbruik25-2-2011 16:25:35

Niet uitnodigen, als je er geen band mee hebt, laat ze dan thuis. Breng misschien een flesje wijn mee om het te vieren, als je wilt dat zij ook iets hebben gehad :)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-2-2011 16:33:03

Je kan idd op het werk met iets kleins trakteren! ;-)

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik25-2-2011 16:36:51

Is heel moeilijk om daar zo over te oordelen ..

Maar ik begrijp je hoor, hier een gelijkaardig probleem. Ik ben eind oktober onverwacht ontslagen. Natuurlijk was er toen al veel gezegd geweest over mijn trouw en was het ook de bedoeling om hen uit te nodigen voor het avondfeest .. In januari ben ik dan ergens anders begonnen en ja .. Wie vraag je dan eh. Eerst wou ik mijn ex-collega's vragen voor heel 't feest en mijn nieuwe collega's vanaf het dessertenbuffet maar ik ben toch nog van gedacht veranderd .. Uiteindelijk zit ik nu hier (hopelijk nog lang) en niet meer bij hen en gaat dat contact toch verwateren.

Joy
18-6-2011
 Meld misbruik25-2-2011 17:22:22

Je bent helemaal niet verplicht om je collega's uit te nodigen. Doe dat alleen als je er zelf achterstaat, niet omdat het moet. Niets moet, alles mag! :)

Stefanie
11-6-2011
 Meld misbruik25-2-2011 18:28:49

ik heb 6 collega's (plus hun partner)
ik zit daar dag in en dag uit bij, dus ik ga hun uitnodigen

probleem is dat er 2 secretaressen zijn
mijn eerste gedacht was om hen niet uit te nodigen :
hun partners ken ik totaal niet (de ene heeft trouwens nog maar een nieuw lief, dus als dat 2 weken na de trouw uit is, dan heb ik daar een schone menu met dansfeest aan gegeven, terwijl ik die niet ken)
en de ene secretaresse zou toch ofwel niet komen ofwel omdat ze zich verplicht voelt
de andere ken ik wel beter (eet ik elke middag mee samen) en zij heeft al de hint gegeven dat zij wel wil komen

aan de andere kant lijkt het ook maar grof om hen niet uit te nodigen
trouwens, het zijn ook niet MIJN secretaressen, maar die van mijn baas

dus ik ben er echt nog niet uit ...

mona
26-8-2011
 Meld misbruik26-2-2011 0:09:42

Je bent NIET verplicht om je clg's uit te nodigen. Je moet eens nagaan als je ook bij hun bent uitgenodigd op een feest in het verleden??? Je kunt ook altijd laten vallen dat het een Familiefeest gaat worden en kun je trakteren op je werk... Want als jullie band nu al niet goed is dan ga je u ook niet goed voelen als je op eigen feest hun gaat zien.
Groetjes

mieke
14-5-2011
 Meld misbruik26-2-2011 8:45:43

Hallo,

Bij mij net hetzelfde probleem ik heb 8 collega's, er is ook al veel gebeurd en zeker de laatste tijd,ik heb besloten om die mensen niet te vragen want ik zou me er echt niet goed bij voelen mochten ze er zijn ze hadden eerst al commentaar dat ik ging trouwen,dat het te vlug was en dergelijke;ik vraag enkel de collega waar ik het heel goed mee doe en waar ik alle dagen mee werk. ik trek het me niet aan wat de rest er van denkt tis mijn feest en ik wil me amuseren.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info