TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
25-2-2011 16:32:12
Ai! Niet leuk! :-( Zelfs al heb je een budgetvriendelijke formule, ook dan moet het in orde zijn!!!
|
|
Tinny
|
25-2-2011 19:03:37
Inderdaad, zeker aangezien het punten zijn die tijdens het feest zelf nog eens zijn gezegd geweest, meermaals!
|
|
dirk
7-7-2011
|
12-6-2011 22:12:45
Beste, Ook bij ons een grote teleurstelling met de Hongerkiller. Een paar uur voor het feest belden ze ons op met de mededeling dat ze niet kwamen!!!!µZe hadden zogezegd een ongeval gehad de dag ervoor! Natuurlijk nooit enig bewijs van gezien! Daar stonden wij dan, een nachtmerrie denk aub 2 maal na voor je deze onbetrouwbare firma onder de arm neemt en dring op zijn minst aan op een getekend contract. Nog effe meegeven dat alles ondertussen bij een advocaat zit, dit laten we niet zo!
|
|
lode
|
3-5-2012 4:44:04
ook ik heb een enorm teleurstellende ervaring gehad met de Hongekiller;
bij de eerste editie van de filmbeurs die ik vorig jaar organiseerde heb ik tot mijn grote spijt dienst gedaan van hun diensten; -de beurs opende om 10u maar de mensen van de Hongerkiller kwamen pas om half 11 aan, terwijl alles stands al opgebouwd waren! -er was ons een groot assortiment beloofd, wat in werkelijkheid enkel belegde broodjes bleken te zijn -er werd ons een mooi kraam beloofd dat helemaal zou aangekleed worden, daar bleek niet van waar; in werkelijkheid was dit een lelijke tafel van twee op één meter -ze hadden slechts twee personeelsleden bij, wat enorme lange wachtrijen opleverden (ze deden als enige de catering in één volle hal van Antwerp expo)
maar het ergste van al; nu, één jaar later is de factuur nog steeds niet betaald, ook telefoontjes en emails blijven onbeantwoord... waarom dat zo is is mij nog altijd een groot raadsel. het was in elk geval een zeer teleurstellende ervaring!
|
|
lode
|
3-5-2012 4:47:01
ook wij hebben ondertussen beroep gedaan op een advocaat... word ongetwijfeld vervold. laten we hopen dat zo'n oneerlijke mensen niet te veel schade meer aanbrengen bij anderen
|
|
Tinny
|
3-5-2012 11:16:16
Als jullie extra mensen zoeken, wij willen graag ons verhaal delen voor de rechtbank.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|