Nu Online
Momenteel zijn er 749 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een laat overzicht

25-2-2011 16:24:15
In april vorig jaar zijn we getrouwd. Ik heb toen veel aan deze site gehad en heb nu eindelijk eens een gaatje gevonden om wat commentaar neer te zetten, in de hoop dat andere mensen er ook iets mee zijn. In aanleiding naar bijna een jaar getrouwd is het toch nog eens fijn om er over na te denken, niet waar? ;)

Oke, even een overzicht van wat waar vandaag kwam:

- Bruidskledij: Diva te Merksem: erg vriendelijke vrouw, veel keuze, alles wordt op maat gemaakt en je krijgt er leuke zaken bij. Een grote aanrader.

-Bruidegomskledij: SKM te Aartselaar: mijn ventje zijn kostuum was prachtig!

-Bruidsmeisjes: tijdens nieuwjaar hingen er een heleboel mooie kleedjes in de H&M, die heb ik toen ineens gekocht

-Feestzaal: Het Berkenhof te Waarloos: aanrader, vriendelijke persoon, erg flexibel en zeer schappelijke prijzen

-Eten: deels zelf voorzien, deels gekocht
--> verrassingsbroden waren uitstekend (helaas voorzien door mijn ouders dus geen idee van waar ze komen),
--> hoofdmaaltijd: Hongerkiller: een teleurstelling. Zie hieronder voor meer uitleg

-DJ: Corona: was oké

-Haar: ARTE in Kessel-Lo = ERG GROTE aanrader

- Lingerie: de vroegere Granita in Leuven (nu georgerouge?:s)

Nu even het verhaal.

Wij zijn getrouwd op 23 april, de zonnigste dag van heel de maand april. Ik had eerder al heel voordelig twee proefkapsels laten maken voor 10 euro het stuk. Op de dag zelf hebben ze op een klein uurtje het haar van mijn mama, mijn zus en mezelf in orde gebracht. Zeer vriendelijke, professionele en aangename mensen. Daarna snel met de bus naar huis, want mijn papa moest naar een begrafenis van mijn nonkel die een paar dagen eerder overleden was. Bijgevolg had hij de auto mee. Meteen een eerste test voor het kapsel, maar het gaf geen krimp. Eenmaal thuis gekomen, ging ik eten terwijl mijn mama haar nagels nog liet doen.

Rond 1 uur ben ik mij gaan aankleden terwijl mijn twee fotograven (een vriendin van me en een vriendin van haar) aan hun foto's zijn begonnen. Op dat moment wist ik nog niet dat mijn vriend vastzat in Antwerpen. Het verkeer was er vreselijk en hij heeft zich bijna doodgereden om te zorgen dat hij toch maar op tijd was. Nodeloos om te zeggen dat hij stijf van de zenuwen binnenkwam.

We werden die dag vervoerd door een vriendin van ons in haar prachtige Alfa Romeo en waren nog net op tijd in het stadshuis. Ten minste totdat we erachter kwamen dat er niet genoeg parkeerplaats was voor iedereen. Mijn schoonvader was nog niet bij ons of de ceremonie moest al beginnen. Hier hebben we even voet bij stuk gehouden. In de zaal zelf (we zijn getrouwd in Leuven) was te weinig plaats voor al het volk dat was opgedaagd :d. De persoon die ons trouwde was heel vriendelijk, maar promootte tussendoor zijn stad ietsjes te veel naar onze smaak. Nu goed, na het officiële stuk konden we doorstromen naar een grotere zaal om daar wat felicitaties in ontvangst te nemen. Het was daar enorm gezellig en we vonden het jammer dat we niet wat langer konden blijven. We moesten naar buiten, want het volgende koppel kwam er al aan.

Wij zijn op dat moment met de fotograaf naar Planckendael gereden, waar we enorm vriendelijk zijn onthaald geweest. Wat een prachtige service! Overal vriendelijke mensen, gelukswensen, bezoekers die eventjes wilden wachten zodat onze foto's prachtig waren... Een erg leuke tijd.

Ondertussen hadden mijn bruidsmeisjes iedereen in de zaal voorzien van broodjes uit het verrassingsbrood.

Tegen de tijd dat wij aankwamen, werd het tijd om wat hapjes op de tafel te toveren. Wij hadden geopteerd voor zelf versneden kaas, salami en TV-worstjes die je op lange sate-stokken kon prikken. Een giga-succes. De DJ arriveerde netjes op tijd en stelde zich op terwijl onze gasten toestroomden.

Vanaf dit moment werd al lichtjes gesuggereerd dat het kraam voor problemen zou zorgen. Er werd opeens moeilijk gedaan over de elektriciteit terwijl we duidelijk hadden gevraagd wat er nodig was voor het kraam en dit allemaal aanwezig was. De mannen die er waren, waren onbeleefd en werkten traag. Meerdere keren zijn ze gevraagd geweest of ze de kraam nog niet moesten 'opwarmen' zodat we op tijd zouden kunnen eten. Dat was nergens voor nodig. Het gevolg was natuurlijk dat we ongeveer een uur later pas konden beginnen.

Of zo dachten we. Mijn man en ik gaan naar buiten en treffen een gesloten luifel aan! Die wordt na tien minuten bruusk open gegooid en er wordt snauwerig gevraagd wat we moeten hebben. We waren met de hongerkiller overeen gekomen dat we alles van in een frituur zouden aanbieden. We gingen er dus van uit dat er verschillende snacks zouden zijn en hadden duidelijk gemaakt welke er zeker moesten zijn. Dat waren dan ook de enige die aanwezig waren (met zelfs nog 1 soort die vergeten was en later op de avond werd bijgebracht). Zwaar minpunt nummer 1. De presentatie van hetgeen dat aanwezig was, trok dan ook nog eens op niets. Het leek net of er een doos was omgekieperd.

Dan volgde mijn minpunt nummer 2: ZE BAKTEN PER PERSOON!!! Dus als er iets werd besteld, werd die bestelling volledig ingezet en als die af was, kwam de volgende aan de beurt. Dit op een feest voor over de 100 mensen!!! Er waren zes snacks aanwezig, wat zouden de mensen dan kunnen bestellen? Gooi dat toch allemaal ineens in een frietketel!!! Ik heb zelf in de horeca gewerkt, ik kon het niet aanzien. Op opmerkingen dat ze mochten verderdoen, werd lacherig gereageerd en ze waren onbeleefd tegen de gasten.

Minpunt nummer 3: ze sloten vooraleer wij zeiden dat dit oke was!!! Dit was een feest waarbij de formule à volonté van toepassing was.

Er zijn vijf mensen geweest die hen continu in de gaten moesten houden en dan zijn ze er nog in geslaagd om het te verpesten. DOor hun traag werk, liep het eten dan ook helemaal uit waardoor de mensen niet durfden op te staan om te dansen, de DJ ze moeilijker op de dansvloer kon krijgen (hij had wel nog iets meer moeite mogen doen) en er uiteindelijk van ons dansfeest niet veel in huis is gekomen.

Wat waren wij blij dat we van ons 'zelfgemaakt' eten veel te veel hadden! Zo hebben we ten minste niemand met honger naar huis gestuurd.

We hebben al besloten dat we het nog eens overdoen wanneer we vijf jaar getrouwd zijn. Het was een mooie dag, maar hij had nog zoveel mooier kunnen zijn....

Bij deze, opgelet voor de hongerkiller. We hebben uiteindelijk nog wel een korting bedisseld, maar wat ben je daar mee als je feest zo is gelopen?

Tinny

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 2971

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-2-2011 16:32:12

Ai! Niet leuk! :-( Zelfs al heb je een budgetvriendelijke formule, ook dan moet het in orde zijn!!!

Tinny

Meld misbruik25-2-2011 19:03:37

Inderdaad, zeker aangezien het punten zijn die tijdens het feest zelf nog eens zijn gezegd geweest, meermaals!

dirk
7-7-2011
 Meld misbruik12-6-2011 22:12:45

Beste,

Ook bij ons een grote teleurstelling met de Hongerkiller. Een paar uur voor het feest belden ze ons op met de mededeling dat ze niet kwamen!!!!µZe hadden zogezegd een ongeval gehad de dag ervoor! Natuurlijk nooit enig bewijs van gezien!
Daar stonden wij dan, een nachtmerrie denk aub 2 maal na voor je deze onbetrouwbare firma onder de arm neemt en dring op zijn minst aan op een getekend contract.
Nog effe meegeven dat alles ondertussen bij een advocaat zit, dit laten we niet zo!

lode

Meld misbruik3-5-2012 4:44:04

ook ik heb een enorm teleurstellende ervaring gehad met de Hongekiller;

bij de eerste editie van de filmbeurs die ik vorig jaar organiseerde heb ik tot mijn grote spijt dienst gedaan van hun diensten;
-de beurs opende om 10u maar de mensen van de Hongerkiller kwamen pas om half 11 aan, terwijl alles stands al opgebouwd waren!
-er was ons een groot assortiment beloofd, wat in werkelijkheid enkel belegde broodjes bleken te zijn
-er werd ons een mooi kraam beloofd dat helemaal zou aangekleed worden, daar bleek niet van waar; in werkelijkheid was dit een lelijke tafel van twee op één meter
-ze hadden slechts twee personeelsleden bij, wat enorme lange wachtrijen opleverden (ze deden als enige de catering in één volle hal van Antwerp expo)

maar het ergste van al; nu, één jaar later is de factuur nog steeds niet betaald, ook telefoontjes en emails blijven onbeantwoord... waarom dat zo is is mij nog altijd een groot raadsel. het was in elk geval een zeer teleurstellende ervaring!

lode

Meld misbruik3-5-2012 4:47:01

ook wij hebben ondertussen beroep gedaan op een advocaat... word ongetwijfeld vervold. laten we hopen dat zo'n oneerlijke mensen niet te veel schade meer aanbrengen bij anderen

Tinny

Meld misbruik3-5-2012 11:16:16

Als jullie extra mensen zoeken, wij willen graag ons verhaal delen voor de rechtbank.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...