Terug naar overzicht
Toi Toi Toi! Mij valt het vooral op dat er veel vrouwen zijn die naarmate de datum dichterbij komt beginnen te twijfelen over hun kleed! Ik ook hoor, het wordt tijd dat ik de eerste keer mag gaan passen of ik word nog gek van de twijfel. Succes! Sanne
Spannend! Het komt wel heel dichtbij voor jullie hé. Veel bruidjes beginnen idd te twijfelen, maar normaal is het super gevoel er snel terug eens je het kleed terug aanhebt, dus dat weet je heel snel. Welke uitnodigingen hebben jullie gekozen? Wij hebben er nog totaal geen idee van, het moet iets losjes zijn, want ons feest is ook niet zo plechtig. Veel succes alleszins morgen, het wordt een super dag!
We hebben onze uitnodigingen laten maken door Anderz (ze zitten in Evergem). Het is een heel wijze stijl en ook heel los want dat moet ons trouwfeest ook zijn ;)
Wanner ga je normaal voor het eerst je eigen jurk passen? Ik begin stilaan een beetje ongerust te worden... Maar Sanne, ik zie dat jij ook nog niet bent gaan passen en jij trouwt op dezelfde dag. Ik hoop dat de jurk snel aankomt in m'n winkel!!!
hoi Julie Ik heb mijn jurk begin januari gepast, en mag ze 20 april ophalen (wij trouwen ook op 30 april zoals Evi). Datum werd ineens vastgelegd, toen ik mijn kleed heb besteld. groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen!Joyce