Terug naar overzicht
Beste Iris,Ik heb dezelfde zalen bezocht!Hof Ter Delft is prima qua eten (collega is er getrouwd) maar ik vind de buitenkomst/aankomst met wagenparking heel wat minder. Van buiten lijkt het een beetje op een 'buitenzwembad' vind ik persoonlijk met nagenoeg geen groen.The Mansion wilde we eerst nemen.Wij hebben ongeveer hetzelfde aantal personen als jullie.Deze hebben we uiteindelijk niet gekozen omdat ik het een beetje jammer vond dat je niet met zijn allen in één gedeelte zit. Je kan sowieso nooit al je gasten tijdens het diner zien.Als er achteraf een dansvloer wordt gemaakt, wordt er ook heel wat geschoven met stoelen en dat vonden we ook minder... Ik persoonlijk vind dit eerder een perfecte locatie voor een feestje of receptie, minder goed voor een zittend diner.Domein Martinus hebben we uiteindelijk toch niet bezocht, omdat we onze keuze al gemaakt hadden...Op 28/4/2012 trouwen we in Hof Ter Smisse (Hoogstraten). Mijn zus is hier afgelopen zomer getrouwd en het eten/service/zaal/bediening/sfeer/... was gewoon AF!Ze zijn ook superschappelijk in prijs, check de website maar eens!Je hebt hier één grote mooie zaal wat toch altijd nét een beetje extra geeft...E-10 Hoeve in Brecht is ook goed, ook zeer betaalbaar!Hopelijk ben je hier alvast iets mee...
Ik ken alleen Domein Martinus. Dit is een prachtige zaal met veel groen en lekker eten. Wij hebben die zaal dan ook gekozen. Bovendien kennen de zaaluitbaters precies hun vak wel. Groetjes.
Houdt er rekening mee dat The Mansion ook het clubhuis van de hockey is. Ik weet niet wat jullie trouwdatum is, maar het hockeyseizoen loopt van begin september tot begin mei, in mei zijn er vaak nog tornooien en eind augustus ook. Nadeel van The Mansion vind ik ook de trappen, als er oudere mensen zijn die niet meer zo soepel lopen hebben die steeds begeleiding nodig voor naar het toilet te gaan.