Terug naar overzicht
Heyhey, Ik denk inderdaad ook dat je niet veel van je schoenen gaat zien hoor met zo'n lang kleed :-). Enkel bij het stappen gaan de tippen wel zichtbaar zijn maar de rest niet denk ik ze. Wat de schoenmaat betreft, ik zou me niet onmiddellijk zorgen maken. Ik had voor oudejaar schoentjes gekocht en in de winkel waren ze goed. Toen ik ze week nadien thuis trug aandeed spanden ze... Maar dat lag blijkbaar aan de moment want de dag nadien was het al iets beter en na een paar dagen ze te dragen met kousen in (dikke! ;-)), zaten ze met oudejaar perfect ZONDER nylons ;-). Groetjes!
goh, ik denk niet dat je die dag veel van je schoenen zal zien. Het is volgens mij wel belangrijk dat je je er goed in voelt. Misschien nog eens rondkijken naar andere schoentjes? Misschien kan je er een ander bruidje gelukkig mee maken...?
Als je je echt niet meer zeker voelt in die schoenen zou ik toch eens terug naar die winkel gaan! Zo moeilijk moet dat toch niet zijn om schoen om te ruilen? Ook al heb je ze al even thuis staan.. zo'n bruidswinkel raakt die toch nog zeker kwijt!!
Hey Sofie, Ik heb in januari mijn schoenen gekocht, op een ochtend en ik deed ze onlangs nog eens aan, na een werkdag en idd, ze voelde krap aan! Nu ik ga ze echt proberen goed in te lopen en we zien wel... ik ga ook proberen andere schoenen te zoeken voor op het avondfeest en als ik ze niet vind dan dans ik wel op men blote voeten! :-) Want ze zullen vooral pijn doen naar de avond toe, vermoed ik.
Hoi, heb onlangs ook mijn trouwschoenen gekocht en de lieve verkoopster zei dat zwelling van voeten kan variëren van dag tot dag. Als ik later het gevoel heb dat mijn schoenen knellen kan je dat oplossen door ze in te lopen met een nat nylonkousje aan. Zo zullen ze een beetje rekken en zich naar de vorm van je voet zetten. Misschien kan je dit es proberen? En anders: www.kapaaza.be , www.2dehands.be Sites genoeg waar je ze kan kwijt raken, zeker aangezien ze niet gedragen zijn. En dan op zoek naar andere schoenen, ik kan je daarvoor gabrielli in roeselare aanraden!Succes!
Hoi Sofie, Je kan in de meeste schoenzaken een spray kopen om je schoenen een beetje te rekken. Weet geen naam of hoe het juist werkt, maar het bestaat zeker. Misschien dat eens proberen? Succes!
hallo, wat ik nu ga vertellen klinkt mss héél vreemd maar het helpt; je schoen gewoon een nachtje in je diepvries leggen en dan da volgende ochtend met héél dikke kousen erin rondlopen. Ze zullen zeker uitzetten!!! :o) succes ermee