Terug naar overzicht
Beste Katleen, Ik kan je zeker Dianna David in Meise aanraden. Ze werkt op maat en heeft een erg ruime collectie in de winkel hangen. Mijn mama heeft een maatje meer en ze maakte zich op voorhand zorgen dat ze geen mooie suitekledij zou vinden. Bij Dianna David werd ze echter erg goed geholpen en ze kon er alles passen. Het was een leuke ervaring. Naast suitekledij heeft Dianna David ook een prachtige bruidscollectie, dus ik zou hen zeker eens contacteren. Ook Mieke Cosyn werkt op maat. Ze heeft een winkel in Brussel Veel succes met je zoektocht! Groeten, Truus
Hallo, In turnhout bij Cermo, heb je Cermo + waar alle bruidskledij in een maatje meer te vinden is. Daar ga ook zeker en vast mooie kleedjes vinden. Veel succes!
Bij Lilian Claes in Herentals verkopen ze trouwjurken tot maat 52. Ik heb met mijn maat 44 à 46 ook alles kunnen passen wat ik wilde.
hoi ik heb het mijne in maastricht gekocht ik ben ook volslank ik heb zelfde maat als jou en in die winkel is de maat van mijn kleed een 40 . de kleedjes zijn goed van prijs je hebt de site waar de prijs onderaan de foto staat zeker de moeite waard dit is maar 5 minuutjes over de grens. www.chrandels.be veel succes ermee
Ik heb zelf ook maat 48-50 en heb mijn trouwkleed gekocht bij Cermo in Turnhout. Hier heb je wel veel keuze in de grote maten, ook van de bekende merken. Zeker eens de moeite om langs te gaan!
ik ben ook een "grote meid" en bij maxims couture in mechelen , geen enkel probleem gehad , ik had een supermooi kleed voor een deftige prijs
Lucky Day in Terneuzen (Nederland) was daar heel tevreden en heel veel kunnen passen.
Prima piano in Genk :) Groetjes
Linx in Leuven heeft het ook. Misschien eerst even bellen voor alle zekerheid.Succes!
Cermo in Turnhout heeft een collectie met de naam Cermo + met kleedjes aangepast een de vormen van een volslanke vrouw.
couture ann in aalst heeft bruidsmode voor een maatje meer