Nu Online
Momenteel zijn er 518 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen niet kunnen ruilen, toch maar nieuwe gekocht ..

27-2-2011 0:58:54
Sommigen hadden misschien mijn vorig berichtje gelezen over mijn schoenen:
http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=304599&su...

Hierbij het vervolg .. Na wat mailen met Van Loock zeiden ze dat ze een uitzondering konden maken wat betreft ruilen als de zolen onberispelijk waren én als ik in de week kwam want anders was het er te druk voor én als ik in de etalage kon aanduiden welke ik wou passen want ze gingen niet nog eens alles boven halen. Uiteindelijk mocht ik ook op zaterdag komen als ik zeker voor 10u kwam. Dus ik vanmorgen mijn wekkertje op tijd gezet en hoopvol naar daar gereden ..

De verkoopster kwam bij mij en ik deed haar de uitleg. Ze ging met mij mee naar de etalage om de schoenen te zien die ik nog wou passen en toen we terug binnen waren bekeek ze de schoenen die ik eerst gekocht had. Ze moest toch even gaan vragen of ze deze wel kon terug nemen. En dat wilden ze dus NIET :( De zolen ware niet "onberispelijk" en er zaten een paar plooitjes in van voor (duh, ik heb ze wel héél even thuis aan gehad en ze waren al door anderen gepast ook, dat was al toen ik ze kocht) en er waren zogezegd gaatjes bij gemaakt in het bandje (niet waar). De bazin had beslist dus ja, viel niet meer over te discussiëren ..

'k Vroeg of ik dan toch nog even die andere schoenen mocht passen. 1 paar hadden ze niet in men maat, 2 andere wel. Eentje er van zat natuurlijk als gegoten en paste perfect bij het stukje stof van mijn kleed. In zoveel opzichten beter: de pasvorm, de kleur, glans, .. En daar zat ik dan, bijna met tranen in men ogen omdat ik niet wist wat 'k nu moest doen. Mijn moeder had ten slotte wel mijn schoenen betaald en nu zou ik er een 2de keer geld aan uitgeven en niet hààr schoenen dragen op die dag .. Ik heb ze uiteindelijk gekocht en ben in de auto in tranen uitgebarsten :( Ik voelde mij best wel 'n slechte dochter .. Enfin, 'k heb het er met mijn mama over gehad, 'k denk dat ik het 100 keer erger vond dan zij maar toch .. Ze vond 't erg dat 'k er zo mee in gezeten had (en me al een tijdje slecht voelde over het eerste paar schoenen).

Nu ja, het eerste paar zijn "gewone" schoenen in het wit, ik kan ze perfect dragen in de zomer en zelfs daarna nog zwart laten kleuren of zo. De hakhoogte van beide paren is ook ongeveer gelijk dus ze kunnen ook perfect dienen als backup schoenen voor 's avonds of zo. Voordeel is dat ik die al écht goed kan inlopen zodat ze zeker oké zijn voor 's avonds en zonder dat men echte trouwschoenen dan al helemaal versleten zijn.

Over de service bij Van Loock ben ik dus niet erg tevreden, ik heb zelfs wat spijt dat ik bij hen nu NOG een paar schoenen gekocht heb (puur principe kwestie). Ik was misschien beter naar Tsjari in Breda gereden of zo, maar ja.
De schoenen waren écht nog maar maximum 20 minuten gedragen binnen huis en zagen er nog volledig uit zoals ik ze gekocht had! "ja maar witte schoenen en zelfs als daar een plooitje in zit krijgen we ze dikwijls niet meer verkocht" .. Tss.

Maar eind goed al goed, toch een last die van men schouders gevallen is (en laat het een les zijn voor de toekomst, niets kopen als je niet 100% tevreden bent ..)

Kim
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 926

Elsie
28-10-2011
 Meld misbruik27-2-2011 11:30:31

Super dat je toch een alternatief gevonden hebt!
Ik denk inderdaad niet dat ik daar nog een paar schoenen zou gekocht hebben, maar als je dan echt de ideale schoenen gevonden hebt, is het wel moeilijker...
Ik ga er ook aan moeten denken dat ik 100% zeker ben voor ik iets koop, want de impuls shopper in mij is dikwijls véél te groot!

sabrina
4-2-2011
 Meld misbruik27-2-2011 12:18:48

hey

ik begrijp je reactie maar je moet je even in de ander plaats stellen. Als jij schoenen wil kopen en je merkt dat die precies al eens gelopen werden, dan wil je die toch ook niet kopen? vandaar de service van hen dat niet iedereen zomaar alle schoenen kan passen.

Je hebt nu je schoenen, blij dat alles goed verlopen is

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik27-2-2011 12:21:26

Sorry maar de schoenen die ik eerst gekocht had waren al "eens gelopen" .. Daar zaten gewoon al plooitjes in en het riempje werd duidelijk al in de verschillende gaatjes gedaan .. Ik heb daar toch niet moeilijk over gedaan hoor.

karen
31-5-2011
 Meld misbruik27-2-2011 14:01:39

Amai, dat vind ik toch ook geen reclame voor Van Loock hoor! Alleen al dat ze zeggen dat ze niet opnieuw alle schoenen willen bovenhalen! Tssss..... Maar wel goed dat je je ideale schoenen hebt gevonden! Geniet er maar van! En vergeet de slechte service nu maar: gewoon genieten.... Al zou ik er nòòit meer gaan voor schoenen!

An
23-7-2011
 Meld misbruik27-2-2011 20:27:02

Ik las hier tot nu toe enkel positieve commentaar over van Look. Vorige week ook een negatieve ervaring gehad bij van Look. Dus je bent niet de enige.. ik persoonlijk had er ook geen schoenen meer gekocht. Eerst alles mooi afspreken om uiteindelijk dan toch aan hun eigen finaciele rekening te kijken (zo bezie ik dit!) schandalig gewoon!!

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik28-2-2011 9:47:13

Kim,

Laat het niet aan je hart komen. Klasseer deze onaangename ervaring maar vlug.
Niet bepaald een fijne reklame voor Van Loock trouwens..
Had je die schoenen misschien al lang? Heeft dat meegespeeld?
Ik kan alleen maar spreken van positieve ervaringen bij Van Loock en ruime keuze.
Groetjes,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...