Terug naar overzicht
Super dat je toch een alternatief gevonden hebt! Ik denk inderdaad niet dat ik daar nog een paar schoenen zou gekocht hebben, maar als je dan echt de ideale schoenen gevonden hebt, is het wel moeilijker... Ik ga er ook aan moeten denken dat ik 100% zeker ben voor ik iets koop, want de impuls shopper in mij is dikwijls véél te groot!
hey ik begrijp je reactie maar je moet je even in de ander plaats stellen. Als jij schoenen wil kopen en je merkt dat die precies al eens gelopen werden, dan wil je die toch ook niet kopen? vandaar de service van hen dat niet iedereen zomaar alle schoenen kan passen. Je hebt nu je schoenen, blij dat alles goed verlopen is
Sorry maar de schoenen die ik eerst gekocht had waren al "eens gelopen" .. Daar zaten gewoon al plooitjes in en het riempje werd duidelijk al in de verschillende gaatjes gedaan .. Ik heb daar toch niet moeilijk over gedaan hoor.
Amai, dat vind ik toch ook geen reclame voor Van Loock hoor! Alleen al dat ze zeggen dat ze niet opnieuw alle schoenen willen bovenhalen! Tssss..... Maar wel goed dat je je ideale schoenen hebt gevonden! Geniet er maar van! En vergeet de slechte service nu maar: gewoon genieten.... Al zou ik er nòòit meer gaan voor schoenen!
Ik las hier tot nu toe enkel positieve commentaar over van Look. Vorige week ook een negatieve ervaring gehad bij van Look. Dus je bent niet de enige.. ik persoonlijk had er ook geen schoenen meer gekocht. Eerst alles mooi afspreken om uiteindelijk dan toch aan hun eigen finaciele rekening te kijken (zo bezie ik dit!) schandalig gewoon!!
Kim, Laat het niet aan je hart komen. Klasseer deze onaangename ervaring maar vlug. Niet bepaald een fijne reklame voor Van Loock trouwens.. Had je die schoenen misschien al lang? Heeft dat meegespeeld? Ik kan alleen maar spreken van positieve ervaringen bij Van Loock en ruime keuze. Groetjes,