Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Super blij !!

27-2-2011 8:24:08
Dag bruidjes!

Gisteren de allerlaatste bestelling gedaan volgens mij voor ons huwelijk: de ballondecoratie!

Ik denk dat nu het geloop en dergelijke klaar is, dat alles in orde is, nu is het enkel een kwestie van afwachten (op de tweede pas, de proef voor make up en haar, de vrijgezellen, de jurk gaan halen, enz...).

De mand met bedankingen schiet ook goed op. Tegen eind deze week zou hij klaar moeten zijn

Ook gisteren in't Wijnegem mijn kousenband gevonden, schoenen voor de boudoirshoot (die volgende week doorgaat!) en nog wat nieuwe dingen

Ik ben echt super happy!! Goed op tijd, iedereen die moest bevestigen heeft bevestigd, wij kunnen beginnen brainstormen naar de tafelindeling...

Groetjes!!

Aurelie
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 499

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik27-2-2011 8:48:43

Hallo Aurelie,

Leuk als alles bijna geregeld is hé.

Welke mand met bedankingen heb jij gemaakt?
Ik ben ook nog op zoek naar bedankingen om zelf te maken.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...