TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
mieke
7-7-2012
|
27-2-2011 9:23:29
Och Elke, ik zou het net zoals jou verschrikkelijk vinden om te moeten kiezen tussen de verbouwingen en het huwelijk. Ik weet zeker dat jullie er samen uit komen!
Liefs x
|
|
Elke
26-5-2012
|
27-2-2011 9:38:28
Mja ik hoop het ook! Net met mijn moeder gebeld die dan als antwoord geeft : "ja dan gaan ze allemaal met jullie lachen he, maar ja...", echt wat ik nodig had...alvast bedankt voor je reactie!
|
|
Kristel
14-5-2011
|
27-2-2011 9:49:47
hey Kan best begrijpen dat je dan even in paniek schiet. Laat alles even rusten en zeker met je tante praten. Jullie zullen er inderdaad wel iets op vinden. Allesinds veel succes Kristel
|
|
vanessa
2-7-2011
|
27-2-2011 10:06:57
Praat er samen eens over en bekijk even rustig jullie financiële situatie.
Bekijk dan ook samen wat jullie prioriteiten zijn. Willen jullie je huisje meteen helemaal afwerken, of werken jullie een groot deel af en sparen jullie nadien verder voor de rest van de afwerking.
Misschien kunnen jullie op de geplande datum voor de wet trouwen en met de naaste familie eens goed gaan eten en nadien als het financieel haalbaar is een groot feest geven en eventueel voor de kerk trouwen.
Denk er even rustig over na.
Het komt allemaal wel in orde.
|
|
Cindy
5-5-2012
|
27-2-2011 11:50:51
Misschien heb je wel in de familie iemand die voor jullie huwelijk een budget wil lenen die je dan op jullie tempo en misschien zelfs zonder interest kan terug betalen. Dan moet je dit niet aan de bank gaan vragen, aangezien jullie waarschijnlijk al met een zware lening zitten voor het huisje. En zoals Vanessa zegt, Misschien zorgen dat het huisje leefbaar is, maar nog niet perfect. Het laatste budget overhouden voor jullie huwelijk. Daarna hebben jullie nog zeën van tijd om het huisje helemaal op te doen. Bij de meeste mensen is dit trouwens zo hoor, dat er door de jaren heen nog gesleuteld moet worden aan het huisje.
Hopelijk klaart de hemel vlug boven jullie open.
Cindy
|
|
frida
6-2-2010
|
27-2-2011 11:57:46
Wat ik je je wensen???? Veel moed en niet vergeten na regen komt zonneschijn.
Nog heel veel geluk.
Frida
|
|
Samira
2-9-2011
|
27-2-2011 12:59:00
Hey Elke,
Ni opgeven. Toevallig zat ik vorig weekend met dezelfde gevoelens, wij hebben ook een volledig onvoorziene kost en zagen het ook even niet meer zitten. Wij betalen ook het hele feest zelf. Mijn vriend wilde de trouw niet uitstellen en zo zoeken we naar goedkope alternatieven voor de ringen, accesoires, kostuum en houden we alles zo simpel mogelijk zodat we het budget binnen de perken houden.
Weeg alles rustig af en je komt er wel uit
Veel succes
Samira
|
|
Peggy
18-6-2011
|
27-2-2011 13:36:29
hey Elke, kop op !! het komt wel goed . Misschien kunnen jullie dit als een uitdaging zien ? >Een tof feest met zo weinig mogelijk budget organiseren ? hier op het forum vind je echt genoeg tips om alles perfect te laten verlopen én toch niet te diep in de buidel te moeten tasten .. Je mag alvast mijn trouwkleed lenen :-), niet huren ,kopen, maar lénen , is al kost uitgespaard zie ! Héle mooie ringen in edelstaal zijn te koop voor 125 of 200 €, als je die aankopen in stukjes doet kan het mss toch goed aflopen ? tenslotte is het nog wel effe tegen dat alles moet geregeld zijn ...
|
|
Kendra
21-5-2011
|
27-2-2011 19:27:03
Hey Elke, Wij zitten ook een beetje met dit probleem. Wij zijn nu in sneltempo ons huisje aan het verbouwen of toch al zo goed mogelijk en ons budget zit er ook bijna volledig door. Ik panikeer vooral omdat ik geen tijd meer heb voor het organiseren van de trouw, alle weekends gaan nu naar het huisje en ik heb nog maar 82 dagen en zoveel te doen! Achja, we komen er wel. Natuurlijk, met twee kindjes is dat wat moeilijk.
Veel succes nog! Groetjes, Kendra
|
|
elke
16-4-2011
|
27-2-2011 20:03:11
hey elke (naamgenootje)
je hebt nog mega ontzettend veel tijd, nog meer dan een jaar, komaan jong! bovendien maak je een trouw zo duur als je dat zelf wilt hé. ik zou het ook niet af zeggen, tenzij je een sprookjeshuwelijk wilt natuurlijk, met een budget van meer dan 15.000 euro. het is prioriteiten zoeken hé. moeilijk. wij hebben ook twee kindjes en kunnen dat geld er niet aan geven, toch gaan wij trouwen, wij willen dat niet uitstellen dat huwelijk, maar hebben we een héél budget vriendelijk huwelijk.
|
|
kim
7-7-2012
|
1-3-2011 17:10:25
Hey Elke!
De moed niet laten zakken joh!
En de mensen gaan echt niet lachen moest de trouw uitgesteld worden.
Ze zullen ook wel van de verbouwingen weten wss.
Jullie moeten je niet 'krap bij kas' gaan zetten hé,
maar het huwelijk kan je zo goedkoop maken als je zelf wilt...
En dit is iets onbeleefder maar je zal mss wel veel centjes als huwelijkscadeau krijgen...
Zolang jullie huisje leuk en leefbaar is kan je achteraf nog werkjes opknappen he!
Jullie komen er wel uit, tis nog een jaartje hé. Kan nog veel positiefs gebeuren!
Groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|