Terug naar overzicht
dat hangt ook wat af van je gezicht en je trouwkleed , ik heb ook heel lang staan twijfelen en soms nog maar k'weet al wel zekers dat ik een halfopgestoken kapsel moet hebben omdat dat mooi uitkomt bij m'n kleed en ook moet ik een frou frou hebben , hoe weet ik nog niet ... ik zou zeggen , bekijk je totaalplaatje en probeer in te beelden hoe het er dan in het geheel zou uitzien.. groetjes
Misschien moet je eens kijken op www.theknot.com. Daar staan heel veel kapsels op, je moet je wel registreren om ze allemaal te zien...
Veronique, ik weet niet of het mogelijk is maar ik zou zeggen, probeer ze beiden met je kleed & accesoires aan, neem er een foto van en bekijk achteraf nogeens de foto's om je definitieve beslissing te nemen... Succes! Maris
En denk ook even aan de praktische kant van de zaak... Ik ga mij haar zoiezo opsteken aangezien er anders erg snel knopen in komen en das ook geen zicht, en als je wat gaat dansen 's avonds en je zou zweten hou ik er ook niet van dat mijn haren in mijn nek plakken vandaar...