Nu Online
Momenteel zijn er 625 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Toscane of Sorrento

27-2-2011 16:10:14
De kogel is door de kerk... voor onze huwelijksreis gaan we kiezen voor het romantische italie :-)
Nu twijfelen we echter tussen Sorrento en Toscane...
Hebben jullie suggesties??

Sofie
13-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1270

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik27-2-2011 16:47:49

Ik ben al in Sorrento geweest, 10 jaar geleden en mijn vriendin is er in september op huwelijksreis geweest. Heel mooie streek. Alleen vond ik het spijtig dat er geen zandstrand was. We hebben wel mooie uitstappen gedaan zoals de vesuvius, pompei, amalfi kust, capri,...

Ik heb Toscane nog nooit gezien maar iets zegt mij dat dat romantischer is dan Sorrento...

Groetjes,
Laura

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik28-2-2011 8:10:15

Zelf ben ik nog nooit in Sorrento geweest. Toscane wel al bezocht en dit vind ik een prachtige streek! Je kan het eventeel combineren met een bezoek aan Venetië...

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik28-2-2011 9:27:06

Hallo,

Ik zou zonder twijfel voor Toscane gaan. Dit adresje is alvast super : http://www.ifiamminghi.it/. Ik vrees wel dat het al eens volzet kan zijn voor juni 2011. Hotels zijn natuurlijk ook super, maar ik zou zonder twijfel voor een agriturismo gaan Deze is (naar horen zeggen) een super adresje, uitgebaat door vlamingen. Wij gaan in juli ook naar Toscane. Dat adresje heb ik echter niet bij de hand. Het eten, de natuur, de steden Firenze, Sienna, San Giminiano, .... gewoon prachtig?.
Groetjes,
Ingrid

Jos
11-6-2011
 Meld misbruik28-2-2011 10:44:08

Beide streken zijn prachtig. Ik ben verliefd op de baai van Napels (Capri!!), maar ben er wel geweest in het voorjaar wanneer het minder druk is. Toscane is uiteraard ook prachtig, dus je kan sowieso al niet fout kiezen. Wij gaan trouwens naar Zuid-Toscane en Rome op huwelijksreis, in Rome op hotel maar nabij San Gimigniano in een soort B&B. In Toscane zou ik sowieso iets kleinschaligs zoeken. Wij gaan bij Italianen zelf, die ter plaatse ook elke dag Italiaans koken. Heb er alleen nog maar zeer positieve reacties over gehoord!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums