Terug naar overzicht
Hallo Sabrina, Wij gaan vaak naar Lille. Deze winkel ligt op 5 min wandelafstand van station. De jurken zijn spotgoedkoop maar de afwerking is wel iets anders. In Lille zijn er zeker 6 bruidswinkels. Maar nu ben je wel te laat voor een afspraak denk ik. De meeste winkels zijn de zaterdagen 2 maand op voorhand volzet. In de week geen enkel probleem. Zeer mooie winkel van Pronovias in Lille, een aanrader maar enkel op reservatie kun je daar passen. Veel succes
hoi, van waar ben jij juist? anders raad ik je aan om naar maastricht te rijden heb ik het mijne ook van enorm vriendelijk en budget vriendelijk de prijzen staan bij elke foto op de site , www.chrandels.com veel plezier groetjes renske
Hoi! Ik heb mijn trouwkleed gekocht bij Jagré in Antwerpen (ligt ook heel kort bij het station). Ik vond de service daar super en ze zijn zeer budgetvriendelijk! Groetjes
Tati is heel bekend in Frankrijk voor de hard discount prijzen in trouwjurken en weinigen kunnen met hun lage prijzen wedijveren.
hey In Turnhout is er de winkel youniek. Daar hebben ze heel wat kleedjes en ze doen aanpassingen naar wens (in prijs inbegrepen). Ze hebben twee site www.aziexport.be en www.youniekbruidsmode.be . Dan kan je al een kijkje nemen. Ik heb daar mijn kleedje gekocht en werd goed ontvangen! Ik moet nu nog terug gaan voor de eerste pas .... Nog veel succes! Ohja er is ook 'claire de femme' is in Braine l'alleud dicht bij waver (google het eens of zelf hier op t forum via zoeken vind jer er zeker iets over geld ook voor de andere winkel)
http://www.clairdefemme.be/cdf2010/Afdeling_bruid.html hey heel goedkoop kwa bruidkledij hoe je daar best kan geraken weet ik niet ben namelijk van wetteren ik ga zelf ook eens een kijkje nemen in de winkel heb de site ook van iemand doorgekregen groetjes
Ook ik heb mijn kleedje bij youniek in Turnhout gekocht en ben tot nu toe heel tevreden over prijs en service. Ik moet ook nog teruggaan voor de eerste pas. Vanaf 399 euro kan je daar een kleed kopen op maat gemaakt. Succes Groetjes Samira