Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidstaart

28-2-2011 9:25:20
Hallo iedereen,

wij hadden iemand gevonden die zo'n typische Amerikaanse wedding cake voor ons wou maken (in verschillende étages), maar dit gaat nu niet meer door. We hebben al wat verder gezocht, maar de mensen die dit maken vragen daar nogal veel geld voor. Dat vinden wij toch. We zouden dan ook max €5 p.p willen betalen. Weten jullie iemand die dit kan maken? Liefst regio West-Vlaanderen?

Bedankt

Sharon
20-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 881

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik28-2-2011 9:40:39

Hoi,

Als je kijkt op http://www.deleukstetaarten.nl/forum/viewforum.php?id=44 dan kom je op een forum voor zowel hobby- als professionele bakkers door Nederland en ook een aantal uit België. Als je daar aangeeft wat je wilt, waar je het wilt en voor hoeveel mensen incl. je budget, dan zullen daar mensen op reageren die in staat zijn om aan je verzoek te voldoen.
Voor 5€ pp moet je heus wel iemand kunnen vinden, maar dan waarschijnlijk wel een hobby bakker. Mensen verkijken zich namelijk nogal snel hoeveel tijd en werk er in een taart gaat zitten (heb overlaatst zelf een hele simpele drie lagen taart gemaakt en was daar toch zo'n 5-6 uur mee bezig).

tima
8-9-2012
 Meld misbruik28-2-2011 11:14:43

in belgie heb je ook zon site de taartenfee.be

Delphine
28-10-2017
 Meld misbruik28-2-2011 11:55:09

Hallo,

Bakkerij Geers in Kortrijk maakt zo'n taarten in verschillende etages (pièce montée) en ze vragen zo'n 5 euro per persoon.

frida
6-2-2010
 Meld misbruik28-2-2011 11:58:20

Dag,

Ik denk mocht je naar een bakker gaan en vragen wat je voor 5 euro kan krijgen dat het redelijk wat is.

Gewoon eens bij paar bakkers binnen stappen. Vragen kost geen geld he.

Groetjes frida

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik28-2-2011 12:28:24

onze taart komt van "droomijsje " is een ijstaart naar eigen ontwerp. Ze komen van Breskens maar leveren in West Vlaanderen , wij betalen 5.5 euro levering inbegrepen

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik28-2-2011 12:54:15

Ik heb ook iemand gevonden via de site van de taartenfee. Dit zijn allemaal hobbybaksters, maar ze doen het allemaal héél goed natuurlijk!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...