Nu Online
Momenteel zijn er 281 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer ten laatste op zoek naar feestzaal?

2-4-2006 18:21:10
De vraag is wel duidelijk denk ik... :-)

Het probleem is dat mijn vriend en ik eigenlijk al beslist hebben dat we gaan trouwen in mei of juni 2007, maar dat hij dat nog eens op een romantische manier wil vragen... We zullen het ook pas dan kenbaar maken aan onze ouders dus daarvoor kunnen we eigenlijk moeilijk feestzalen beginnen zoeken...

Mijn zus is veel later begonnen, en die vond nog een feestzaal, maar ik begin me toch zorgen te maken... Ik wil er echt aan beginnen, maar mijn vriend heeft blijkbaar wat problemen die voor vertraging zorgen... :-(

Miet
26-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 419

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik2-4-2006 19:00:01

wij hadden begin september nog enkele zalen gevonden voor 13 mei ..

het is best doenbaar om dan nog zalen te vinden hoor. het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je het regelt:
Leg je een datum vast en zoek je dan een zaal voor die datum OF
zoek je een zaal en afhankelijk daarvan wordt een datum vastgelegd (zo is het bij ons gegaan)

groetjets
Mieke

Miet
26-5-2007
 Meld misbruik2-4-2006 19:08:43

Ja Mieke, we willen inderdaad geen datum vastleggen, maar de datum laten afhangen van wat er nog vrij is op zaterdag...

Je hebt me wel wat gerustgesteld, bedankt daarvoor... :-)

Ik wil gewoon nog veel keuze hebben...

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik2-4-2006 22:15:34

Hey,
Ik wil niet vervelend doen, maar wij trouwen op 23/06/07. We hebben de laatste weken intensief gezocht nar de geschikte feestzaal. In het begin zei iedereen dat we er vroeg bij waren. Op het einde van onze ronde (vorige week) waren er meer en meer zalen waar onze datum niet meer vrij was.
Men zegt dat je toch minstens een jaar op voorhand moet vastleggen als je nog een beetje wil kiezen. Er zijn uiteraard nog zalen vrij, maar misschien kan je je dan ook de vraag stellen hoe het komt dat ze nog vrij zijn?

Ik wil je niet ongerust maken, maar zou er echt niet te lang meer mee wachten.
Groetjes Peggy
23/06/07

Miet
26-5-2007
 Meld misbruik2-4-2006 22:52:54

Ja Peggy, maar jullie hebben natuurlijk wel een specifieke datum. Wij niet...

Ik hoop dat het lukt alleszins...

Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik3-4-2006 0:59:51

Hallo
Wij legden onze feestzaal 9 maanden voor datum vast.
Groetjes Ellen

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik3-4-2006 7:15:43

Hoi,

Wij hebben 1,5 jaar op voorhand een zaal vastgelegd. Ook wij hadden geen specifieke datum, als de zaal vrij was dan werd het die dag. Wij hadden natuurlijk wel een specifieke feestzaal op het oog maar dat heeft ons niet belet om ook ng andere zalen te bezoeken. Wij waren ruim op tijd!!!!!
Ik denk wel dat als je op een vrijdag trouwt je dan ook wel iets meer keuze zal hebben dan al je op een zaterdag trouwt maar mocht ik van je vriend zijn, ik zou nu toch niet te lang meer wachten!

Debra
11/08/06

Ilse
30-4-2006
 Meld misbruik3-4-2006 8:28:52

Wij hebben onze zaal vastgelegd eind februari en we trouwen op 8 juli, dus maar enkele maanden op voorhand. We hadden geen specifieke datum in ons hoofd, we wilden enkel in de zomer trouwen. We hebben nog heel wat zalen gevonden die nog vrije data hadden in die periode, ook al is de zomer toch een erg populaire periode... ;-)

Miet
26-5-2007
 Meld misbruik3-4-2006 11:33:34

pfff, wat een dubbel gevoel heb ik nu toch...

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik3-4-2006 12:17:16

Hallo Miet

wij hebben eind september onze zaal vastgelegd voor mij.

Wij hebben afhankelijk van de beschikbare data in de zalen onze trouwdag vastgelegd.

Groetjes

Lien
26/05/06

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik3-4-2006 12:23:50

Hallo Miet,

Had je al niet een paar zalen in het achterhoofd die je graag wou? Als ik jou was, zou ik ze eens bellen en gewoon vragen wanneer ze nog data vrij hebben. Ik denk dat dat je zeker zal geruststellen. Als je geen datum vooropgesteld hebt, waarop jullie persé willen trouwen, dan zullen zeker nog data vrij zijn...

K
9-9-2006
 Meld misbruik3-4-2006 12:37:27

Hallo,

mijn vriend heeft mij op 17 januari ten huwelijk gevraagd. Onze vakantie lag al vast naar Amerika op dit moment (van half september tot eind september). We wilden dit graag als onze huwelijksreis nemen en daardoor zijn we op zoek gegaan naar zalen voor het weekend ervoor (9 september: een gegeerde datum). Ik ben gewoon in de goudengids gaan zoeken en heb alles afgebeld en gemaild. Een aantal zalen waren natuurlijk bezet maar tot mijn verbazing was er toch nog behoorlijk wat vrij. En er zaten echt hele mooie zalen bij hoor!

Miet
26-5-2007
 Meld misbruik3-4-2006 14:45:01

Nu ben ik weer gerustgesteld... :-)
Maar als ik dan weer een andere ervaring hoor zakt de moed weer in mijn schoenen...

Ik denk dat we inderdaad best eens een paar zalen opbellen en dat we dan een geruster gevoel zullen hebben...

We hebben een heleboel zalen die in aanmerking komen, maar daar zijn toch een paar favorieten tussen (kan natuurlijk nog helemaal veranderen als we gaan kijken)... Ik heb daar hier ook al een topic over geopend (feestzalen oost-vlaanderen)... Dus waarschijnlijk maak ik me zorgen voor niets...

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik3-4-2006 15:16:22

IK ben op 28 februari 2006 ten huwelijk gevraagd en trouw op 18 augustus 2006. Feestzaal hebben wen og gevonden - meerdere zelfs. We trouwen we"l op een vrijdag, waardoor de meeste zalen wel nog heel wat vrije data hebben.
Zaterdagen zitten vaak al een jaar op voorhand vast...

Miet
26-5-2007
 Meld misbruik3-4-2006 15:49:54

Tja, wij willen wel absoluut op een zaterdag!

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik4-4-2006 8:01:15

Hey,

ik zou mij niet te veel zorgen maken, tenzij je echt in één specifieke zaal wilt trouwen. Natuurlijk zijn er ook mensen met andere ervaringen, maar ik denk dat je een paar maand op voorhand ook nog wel iets vindt naar je smaak!

Groetjes,
Lieve

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik4-4-2006 12:36:54

Dag Miet

Als 'k heel eerlijk mag zijn, dan zou 'k nu toch al beginnen uitkijken hoor.

Wij zijn getrouwd in september 2005 en hebben meer dan een jaar op voorhand onze zaal moeten vastleggen, en een zaterdag lukte al niet meer! dus we zijn dan maar op een vrijdag getrouwd (niet dat dat een groot nadeel is hoor)

Groetjes
Vanessa
09/09/05

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...