Terug naar overzicht
Hallo, wij hebben een ceremoniemeester genomen en wij moeten ons niets aantrekken op onze dag want alles wordt gepland door haar. De kostprijs is rond de 75€ en wij hebben daar zelfs een gastenboek als cadeau bij gekregen, voor de prijs moet je het niet laten.GroetjesLindy
Dag Ellen,Wij zijn 2 dagen gehuwd en we hadden een cermoniemeester. En ik kan je dat zeker aan raden. Je bent op je gemak je moet aan niets denken, dus meer van je dag genieten. Wij betaalden 120 euro (13u00 tot 17u00). Ik denk dat je zeker nog iemand kan vinden. Het is echt een aanrader.Davine
HalloWij kiezen ook voor een ceremoniemeester omdat wij dan ons veiliger voelden.Wij krijgen heel wat tips mee bij de voorbereidingen.Groetjes EllenWij betalen 145 euro
Hoi,Mocht ik van jou zijn ik zou idd opteren voor een ceremoniemeester! Die nemen veel stress van je weg die dag! Wij hebben er alleszinds ook een en hij kost ons 120 euro.Probeer je vriend maar te overtuigen!Debra11/08/06
Hoi,Ik zou er ook ene nemen zenne! Zal je veel zenuwen besparen.Wij hebben ook geopteerd voor een ceremoniemeester en deze kost ons 125€.Kimberly20.05.2006