Terug naar overzicht
Wij weten ook niet hoe er aan te beginnen. Alle tips zijn welkomgroetjes Ellen
Hallo,Wij zitten ook met dit probleem.Moest je ondertussen iets gevonden hebben, wil je het mij ook laten weten aub?Thx en grtjs,Kimberly
Hallo,Ik weet niet of het een tip is maar voor mijn zus heb ik toen een tekening gemaakt uit een strip van cupido.Voor mijn eigen trouwfeest doe ik hetzelfde. Ik denk dat de meeste mensen wel weten dat ze iets moeten schrijven.GroetjesHilde27/05/2006
Wij gaan op het eerste blad gewoon onze namen en de datum zetten.Bij het gastenboek zetten we een fotokadertje met een tekst. Bijvoorbeeld:Schrijf je gedachten en wensen hier, dat doet ons veel plezier!Ik zoek nog naar een andere tekst.Katrien10 juni 2006
hallo allemaal,Wij heben juistgisteren ons gastenboek gaan halen bij AVa papierwaren, en hebben iets SUPER leuks gevonde mischien een ideetje voor één van jullie!!!Ze verkopen daar namelijk stikkers allé sticers 't zijn vilte vormen die voozien zijn aan de achterkant van een plakschijfje. In de vorm van een bruidskleedje MET schoenen en MET boeket enz.. EN een herenkostuum MET schoenen en das enz... Héél leuk.Wij hebben ze op een gemarmerd blad geplakt met onze namen en dtum en 't oogt heel schattig al zeg ik het zelf!!! hopelijk zijn jullie er iets mee,groetjes,Leen, 26 augustus 2006 te Bruggeleen.vandencruyce@skynet.be