Nu Online
Momenteel zijn er 527 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes...

28-2-2011 14:09:47
Ik ben op zoek geweest naar originele bedankjes maar heb nog niet veel gevonden.
Nu kreeg ik plots het idee om zelf cupcakes te bakken en deze te versieren.

Andere ideeën zijn altijd welkom, ik heb nog wel even tijd voor het zover is

x

Kelly
4-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1136

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik28-2-2011 14:45:32

ik maak een powerpoint presentatie achteraf met foto's dé dag en het feest , voor iedere gast persoonlijk. Deze word proffesioneel op DVD gezet en dat is ons bedankje :-)

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik28-2-2011 15:00:14

Kelly, leuk idee en ik wou dit ook eerst doen (is men hobby :) maar hou er rekening mee dat je daar best wel even mee bezig bent en dat cupcakes ook niet super lang houdbaar zijn .. Dus heel wat werk de dagen voor de trouw. Wij gaan waarschijnlijk hart-koekjes maken (kunnen er toch wat meer in een oven) ..

Evelyne
2-9-2011
 Meld misbruik28-2-2011 15:38:13

Ik dacht dit ook eerst te geven als bedankje en wou ze dan ook zelf maken samen met mijn zus, maar ik denk dat dit praktisch niet haalbaar gaat zijn... Ik denk dat ik die paar laatste dagen voor de trouw al nerveus genoeg ga zijn !
Ben ook nog op zoek naar originele ideetjes... misschien dat we een tinnen doosje gaan vullen met koffiepads of theezakjes en een etiketje erop gaan kleven met bedankt en 'kom nog eens op de koffie' ofzo...

Hilde
23-6-2011
 Meld misbruik28-2-2011 15:39:01

wij geven 2 of 3 mellowcakes, de zogenaamde "negerinnenzoentjes" in een pralinedoosje, lintje rond en kaartje erbij. Op het kaartje komt dan "dikke zoenen van Gunther en Hilde " of "tot zoens ! Gunther en Hilde" Wij vonden dit wel een tof bedankje !! Zo iets zou ik zelf ook graag krijgen :)

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik28-2-2011 16:49:39

Tjiens, dat is ook mijne hobby.
Ik heb er ook al aangedacht om cupcakes te maken maar ik denk zoals Evelyne zegt dat je al werk genoeg zal hebben vlak voor de trouw en je ook al zenuwachtig genoeg zal zijn. Ik zou zoeken naar een ander alternatief.

veel succes en groetjes

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik28-2-2011 17:12:28

Ook hier is bakken een hobby en heb hier zoals de andere ook al aan gedacht, maar inderdaad ... cupcakes zijn niet lang houdbaar en je zal dus de dag voor de trouw moeten bakken dat je leven er vanaf hangt en ik veronderstel dat je dan graag andere dingen doet (nagelbijten enzo )

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik28-2-2011 18:34:07

Ja, ook mijn hobby maar omdat het toch wel veel werk is ga ik dat laten doen...

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik28-2-2011 20:34:26

je kan ze wel op voorhand maken en invriezen. ze blijven zeker 3 maanden goed in de vriezer. en de smaak blijft echt hetzelfde.

Jolien
5-3-2011
 Meld misbruik28-2-2011 22:02:21

Hehe ook mijn hobby is cupcakes bakken en versieren ! En wij doen dit ook voor bedankje op onze trouw, nu zaterdag !

Mijn vriendin (die dit ook heel vaak doet) maakt onze cupcakes, zo'n 150 stuks ! Ze zal ze donderdag bakken, vrijdag versieren en dan zaterdag inpakken. Wij doen elke cupcake in een zakje (zo'n doorzichtje zakjes van AVA) met een strikje en een kaartje met "bedankt" en onze namen erop. We zetten ze dan op een reuzegrote etagère in de zaal. Iedereen in de familie kent mijn cupcake-hobby, dus het is wel leuk om dit als bedankje te doen. Ik ben er echt tevreden mee ! Als je iemand kent die dit voor jou kan doen, niet twijfelen zou ik zeggen !

Groetjes !

Kelly
4-8-2012
 Meld misbruik1-3-2011 10:46:53

thx voor de reacties, het is idd wel een beetje werk, maar ik heb een aantal vriendinnen die met veel plezier zouden komen helpen.
Voor mezelf is bakken ook ontspanning dus leek het me wel leuk om een paar dagen voor de trouw te doen. In principe moet toch alles geregeld zijn tegen dan, enkel nog plaats voor onverwachte zaken :)
Ik wou ze dan ook op een etagere zetten en op de bovenste etage een MEGA muffin met een trouwkoppeltje.
In de AVA heb je ook leuke doosjes (ijspotjes met leuke gestrepte felle kleuren, ik dacht dat daar ook een dekseltje bij was, dan blijft hetgeen erin zit ook een leuke verassing) ofwel via website waar ze cupcake benodigdheden hebben doorzichtige cilinders bestellen en hier 1 grote "taart" mee bouwen.

Ideeën genoeg ;)

Had ook al gedacht aan doosje, balletjes of iets met van die hartvormige snoepjes in (maar dat is ook weer zo standaard) en zou toch graag iets willen wat iets origineler is en meer "home made".

x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...