TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Christophe
|
2-4-2006 22:41:05
Hallo Annabel,
Ik ben Christophe en ben begin januari gestart als zelfstandige muzikant. Ik heb me voor het eerst geprofileerd op trouw 2006 Gent in Flanders Expo. Ik luister recepties, trouwmissen, e.d.m. op. Momenteel staan er 20-tal op mijn agenda. Heb je interesse ga eens kijken op www.elmevents.be je vindt er een playlist en geluidsfragmenten. Voor meer info mail naar info@elmevents.be
heb je nog vragen of bedenkingen, aarzel niet me te contacteren.
Met vriendelijke groeten,
christophe
|
|
Greet
26-8-2007
|
2-4-2006 22:57:40
annabel,
neem eens contact op met de lokale muziek verenigingen. Wie weet willen ze jullie wel verder helpen.
Greet
|
|
Els
14-10-2006
|
3-4-2006 10:14:22
Wij hebben gekozen voor Isabelle & Marc. Zang en gitaar. Als je hen wil contacteren, hun adres is isabelle.dewulf@tiscali.be
Groetjes, Els
|
|
Tom
|
6-4-2006 14:09:23
Dag Annabel
Misschien zegt een koperkwintet jou wel iets? Neem in ieder geval eens een kijkje op www.imperialbrass.tk . Wij vullen dit kwintet soms ook aan met een zangeres, violiste,...
Contacteer me gerust vrijblijvend voor verdere info, je vindt al mijn gegevens op de site!
Groetjes, Tom
ps: misschien vind je dit ook interessant: The Almost Swinging Jazz Band (www.almostswinging.tk ) voor recepties of Smashdance (www.smashdance.be ) als betaalbaar live-dansorkest voor het avondfeest.
Groetjes, Tom
|
|
Katia
26-8-2006
|
11-4-2006 16:19:07
Hallo,
Misschien zegt volksmuziek je iets? Wij,accordeon, viool en dwarsfluit spelen vlaamse volksmuziek zoals polka's, mazurka's, schottischen, bourrées, .... Maar klassieke muziek is ook niet uitgesloten. Interesse? Neem eens een kijkje op onze website www.limbrant.be Folk is in door de vele boombals, dus misschien tot binnenkort!
|
|
Vanessa
|
13-4-2006 13:34:06
Beste Annabel,
wij brengen al lange jaren muziek tijdens huwelijksmissen, indien je graag meer info wilt of een demo, mail me gerust: vanessa.loncke@telenet.be
Ik ben oorspronkelijk van Kortrijk, dus geen probleem voor het vervoer!
groetjes en succes!
|
|
els
|
|
|
Anke
21-4-2007
|
14-6-2006 17:45:02
Dag Anabel
Bij vrienden van ons speelden twee jonge kerels in de mis. Wij zijn van plan hen ook te vragen want die zanger heeft een hele goede stem en ze zijn zeer betaalbaar. Wat ook leuk is, is dat je niet uit een lijst moet kiezen welke nummers je wilt, maar ze spelen alles wat je vraagt. Als je hen wilt contacteren, hun nummer is 0479 405499. Ze wonen ergens tussen Gent en Brugge.
Veel succes nog! Voor jou is het bijna zover...
|
|
Peter
|
19-6-2006 19:50:07
Dag Annabel,
Ben je nog steeds op zoek naar een groepje voor jullie huwelijksviering? Ik beschik over een aantal verschillende combinaties voor missen en recepties: www.peterderudder.com 056/31.26.78 Moest je al iemand hebben, dan hoef je me natuurlijk niet te contacteren,...
|
|
Alain
|
8-7-2006 17:19:11
Jullie huwelijk op 12.08.2006 regio Brugge. Uniek ensemble luistert volledige huwelijksplechtigheid op www.users.skynet.be/intrada Interesse ? Tel; 050/209057
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|