Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even jullie mening

28-2-2011 18:24:05
Hallo allemaal,

Ik heb zo al een beetje onze dagplanning gemaakt en vraag me af of dit oke is of dat er te veel of te weinig tijd tussen alles zit.
Wij trouwen voor de wet op een andere dag.
Dus hier volgt de voorlopige dagplanning:

13u trouw kerk (duurt ongeveer 1u a 1u15)
15u fotoreportage (het is van de kerk naar de locatie ongeveer 20 min rijden en ik denk niet dat je aan de kerk direct weg bent)
16u30 Receptie receptiegasten
19u avondfeest

wat denken jullie is dit een beetje goed of is er te veel tijd tussen of weinig???????

Groetjes

sarah
22-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 808

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-2-2011 18:43:41

Het is te zien hoe lang je onderweg bent van de fotolocatie naar de plaats waar de receptie doorgaat... Als je daar ook 20 min. over doet om daar naartoe te rijden, lijkt me dit toch wel héél weinig tijd... Ik zou dan eerder opteren om 's morgens al foto's te nemen.

sarah
22-7-2011
 Meld misbruik28-2-2011 18:49:27

S'morgens is geen optie omdat wij elkaar pas in de kerk zien. Van de foto locatie naar de feestzaal is 10min en tussen onze 1st receptie en 2de receptie zit 1u tussen kunnen dan ook foto's met de familie late trekken? Onze fotograaf is tot middernacht aanwezig. Hoelang moet je ongeveer nemen voor een fotoreportage??
Toch bedankt voor je suggestie.
Groetjes

sarah
22-7-2011
 Meld misbruik28-2-2011 18:51:32

we zouden ook ten laatste 15u op de fotolocatie moeten zijn.Niet dat we om 15u nog naar de fotolocatie moeten rijden. Had is vergeten er bij te zetten.

Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-2-2011 19:22:51

Een 10 min. rijden + je moet toch een kwartiertje voor je gasten aanwezig zijn in de feestzaal (er zijn altijd vroege vogels), wil zeggen dat je om 16u al terug moet vertrekken op de fotolocatie. Je hebt dan concreet een uurtje om foto's te nemen. Dat kan, maar dan mag je echt geen pech hebben in het verkeer of zo... Ik zou eerder een 'marge' inrekenen en toch voor minstens 1,5u gaan om effectief foto's te nemen. Is het toch op een uurtje gedaan, zoveel te beter, maar het zou jammer zijn dat je je plots moet haasten op wat de mooiste dag moet zijn...

sarah
22-7-2011
 Meld misbruik28-2-2011 19:26:24

We kunnen onze 1ste receptie een half uurtje later laten beginnen dan schuift alles 30min op. Zou het dan beter zijn? Want idd zou het jammer zijn dat we ons die dag zouden moeten haasten.
Ik weet het niet zullen wel zien hoe alles loopt zeker

Emmy
1-10-2011
 Meld misbruik28-2-2011 20:00:12

Ik denk ook dat je beter wat meer tijd voorziet voor de foto's en de receptie wat later doet starten. 16u30 vind ik zelf ook altijd heel vroeg om naar een receptie te gaan.

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik28-2-2011 20:19:11

Hey sarah,
wij hebben het zo gedaan. 11h gemeentehuis en 15h kerk.Wij hebben tss beide ook een picnkick met de anwezige op het gemeentehuis. Wij glippen er even weg en zien elkar dan trug in de kerk. Wij zouden dan 1u45min uur weg zijn, half uur rijden in total heen en terug en dan fotos nemen. We rekenen ook kwartier om goe op tijd bij kerk te zijn.
We zorgen er ook voor dat we aan de feestzaal nogenkele fotokes kunnen nemen en aan de B&B, telkens tssdoor. Zaal en B&B zijn vlakbij dus dat is het problem niet. We hebben dus pakweg hele dag 2uur tijd voor foto's te nemen.

Familifoto' kan je desnoods nog bij receptie even nemen e!

sarah
22-7-2011
 Meld misbruik28-2-2011 20:25:44

Oke dank jullie wel dames voor jullie reacties. We hebben nog eens een beetje over lopen en nagedacht en gaan het als volgt doen:
13u trouw kerk (ongeveer 1u a 1u15)
14u30 vertrekken naar fotolocatie (20min rijden)
15u tot 16u30 foto's nemen
16u30 ongeveer vertrekken feestzaal (10min rijden)
17u receptie receptiegasten
19u30 avondgasten
Voila ik denk dat dit wel goed gaat zijn zullen foto's met familie aan de feestzaal nemen.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...