Terug naar overzicht
Wij gaan er woensdag naartoe voor de bespreking van onze viering. Ik zal wat laten weten hoe het was.
Hey Stefanie, alvast bedankt! Groetjes Tabita
heb hier op forum al vele negatieve reacties gelezen hierover wel veel positief over de goede herder wij hebben dan ook voor hen gekozen en hebben net een eerste bespreking achter de rug...de goede herder zeker een aanrader als je nog twijfelt!!!
Wij zijn gisteren bij Jef Wouters van Rent à Priest geweest en had er een goed gevoel bij. Nog iemand deze persoon gehad?
Wij hebben gekozen voor pastoor Mathieu uit Tielt (ook bij Rent A Priest). Wij waren heel tevreden. Toffe man!!
Wij zijn woensdag bij Norbert Bethune langsgeweest en alles is vlot en aangenaam verlopen. Wij hadden eigenlijk zelf al veel voorbereid aan onze viering, maar ik moet zeggen: die man kent zijn vak. Hij heeft het prachtig gemaakt! Wij dachten nl. dat we een mooie viering hadden, maar hij heeft echt goede ideeën en heeft er nog iets meer van gemaakt. Hij kan alles goed verwoorden en kan jullie eigenheid gemakkelijk in de viering verwerken en dat maakt ze zoveel specialer. Ik hoop dat de viering verloopt zoals ze gepland is, dan zou ik een gelukkige bruid zijn. Ik moet zeggen: de contacten verliepen altijd goed en aangenaam. Volgens mij is dit een vriendelijke en correcte man die goed is in wat hij doet. Groetjes, Stefanie