Terug naar overzicht
dag ilse hebben jullie geen hond ofzo dan kan je de ringen vast maken aan de halsband of wat ook orgineel is is dat je een ballon laat maken en daar laat je een beertje in zetten waar je de ringen aan vastmaakt en die kan je dan kapotprikken die kan gebracht worden door eender wie :) toen ik dat gezien heb met die ballon hadden ze daar ook kleine hartjes balonnen in gestoken zodat op het moment dat je de ballon kapotprikt dat de hartjes de lucht in zweven wij hebben 4 bruidskindjes twee van onszelf en twee van mijn zus dus daar word het vechten voor de ringen ;) hoop dat het een beetje helpt
Wij hebben ook geen bruidskindjes en onze getuigen zullen de ringen bijhouden en overhandigen. Van wat ik hier op het forum reeds hoorde is dit ook veelvoorkomend.
Ook wij hebben geen bruidskindjes. Mss gaan onze honden de ringen naar voorbrengen, maar mss ook gewoon onze getuigen. Mijn broer trouwt binnenkort ook. En mijn tweelingszus en ikzelf zijn hier de 'bruidskindjes'....
hoi wij hebben 1 bruidskindje ons dochtertje maar op onze dag ik ze 1jaar en 9maand dus zal ze niet egt intressen hebben om mijn sleep te dragen denk ik maar ik zit nog met dilemma of ik dat aan haar beertje ofzo ga doen of in mijn bruidsboeket. ik zou het in jullie standpunt met de getuigen regelen en je sleep eens die goed ligt kan je er wel met stappen hoor :-) veel succes nog
Beste Ilse,Zeker niet teveel stressen!!Lang niet iedereen heeft bruidskindjes, wij ook niet? Da's toch niet verplicht zeker?Heb je mss een klein nichtje/neefje die de ringen kan afgeven?Zo niet, vraag het dan aan je getuige of een familielid.Als je een cermoniemeester hebt, regelt hij dat allemaal hoor! Veel succes!
He, Wij hadden ook geen bruidskinderen de ringen had mijn man bij hem, of je kan de getuigen , een van de ouders of grootouders de ringen bijhouden. ( voor je grootouders zou dat een grote eer zijn denk ik). Voor je sleep zou ik dan rekenen op je moeder of een van je zussen ( als je die hebt ) of je getuigen. Daar moet je echt geen stres voor hebben hoor!!!!!! Frida
Hey Ilse, wij ook geen bruidskindjes, vind dat een gedoe, als die dan beginnen krijsen ofzo. Denk dat mijn zus (getuige) onze ringen zal bijhouden, en ik reken ook op haar om mijn kleed af en toe in de plooi te leggen... No stress!
Hey,Wij hadden ook geen bruidskindjes. De ceremoniemeester heeft er voor gezorgd dat de priester de ringen bij zich had op het op het juiste moment. Ik weet niet hoe ze dat geflikt heeft, maar bij de inzegening van de ringen, waren er ringen.
Hallo, Bij ons heeft mijn grootvader de ringen gebracht. Wij wisten dat dit voor hem heel veel zou betekenen en dat hij dit heel graag zou doen. Wij hadden ook geen bruidskindjes maar dit is ook echt niet nodig hoor. Het is wel schattig en voor de foto's is dit ook mooi, maar zeker niet noodzakelijk. Ook zonder bruidskindjes volgt je sleep hoor Groetjes Annelies
Ik denk niet dat het "nodig" is dat de kindjes voor je uit lopen of je sleep dragen... Zonder kindjes geraak je vast ook wel aan het altaar hihi :)En de ringen: dat maakt niet zoveel uit! Als je getuigen dat doen is dat ook prima! Of zelfs je verloofde! Bruidskindjes zijn écht geen must! Mensen vinden dat meestal gewoon heel schattig :)
Hey, Persoonlijk neem ik ook geen bruidskindjes (terwijl er in de familie zeker voldoende kindjes aanwezig zijn). Wie neem je dan weer wel als bruidskindje en wie niet van de kapoenen. Zelf wil ik de ringen in twee verschillende doosjes en laat ik de ringen waarschijnlijk door onze getuigen geven. Deze komen toch bij je staan tijdens de trouwbelofte. Ikzelf zou er geen probleem van maken. Is geen must. Als je natuurlijk heel graag bruidskindjes heb... mms vragen aan collega, vrienden, in de plaatselijk jeugdbeweging kandidaatjes ronselen.... Veel succes groeten Ellen
Ook wij hadden geen bruidskindjes: als oudste nicht (langs mama's kant) zijn er veel kleine nichtjes en neefjes, als bijna jongste nicht (langs mama's kant) zijn er al veel achterneefjes en -nichtjes, als juf zijn er veel kindjes,... Dus onze kerk zat goed vol met kindjes! Om daar dan uit te kiezen en de hele tijd op te letten: nee, bedankt. Onze trouwdag draaide om ons, dus geen kleintjes die voorliepen. Zalig ook om eens te zien dat anderen zorgen dat de kinderen stil zijn (als juf hebben wij dikwijls die taak in de kerk). Bij ons gaven onze getuigen de ringen aan (broers). Was best een emotioneel moment!
Ik wil iedereen bedanken Nu ben ik al wat geruster ,en heb ik een paar ideetjes aan wie ik kan vragen om de ringen te brengen , Groetjes van ilse xxx