Nu Online
Momenteel zijn er 276 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe meer te schrappen, hoe meer zenuwen!

1-3-2011 9:57:01
gewoon mijn blijheid even kwijtgeraken :)

dit weekend mijn proef van make up en kapsel laten doen, echt een mooi resultaat, opgestoken met sluier en tiara.
dacht eerst geen sluier te nemen maar na het resultaat dat ik gekregen heb, toch overwogen om het zeker te doen :)
gisteren onze bedankjes besteld ook :)
het is uiteindelijk wat duurder uitgevallen dan dat we dachten maar we vinden het wel origineel: een kaarsje met een foto van ons en de namen + datum vermeld. Ben echt benieuwd om het uiteindelijke resultaat te zien :) waren we maar al 10 dagen verder!

dit weekend de laatste keer naar de pastoor om ons boekje te laten zien en volgende week naar de gemeente om de definitieve aangifte te gaan tekenen en de documenten van de getuigen af te geven.
ondertussen met de uitnodigingen bezig die we vanaf volgende week gaan rondbrengen

vorige week ook alles gaan vastleggen in de feestzaal van menu, receptie, decoratie (rode en witte rozen, inbegrepen in de prijs)

dus weer al enkele dingen die ik stillaan al mag schrappen van mijn lijst en de planning wordt steeds meer definitiever.
maar toch heb ik steeds het gevoel dat ik iets vergeet!
iedereen die trouwd rond dezelfde periode, hoever staan jullie, wat moeten jullie nog doen?

het begint stillaan sneller en sneller te lopen met 87 dagen op de teller.

een bruidje die steeds meer zenuwtjes krijgt

deborah
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 653

frida
6-2-2010
 Meld misbruik1-3-2011 10:13:51

Hey, eigenlijk toch leuk dat je elke keer iets mag schrappen dat wil zeggen dat jullie grote dag niet ver weg meer is.

Geniet er van...................

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik1-3-2011 16:45:41

Hey Deborah,
we trouwen op dezelfde dag se. Altijd wel leuk zo iemand tegen te komen hehe.
Onze uitnodigingen zijn we sinds sit weekend aant het rondbrengen. Proefkapsel binne maandje net als eerste pas. Die dag gaan we ook de kleedjes voo de bruidskindjes kopen. De jongste is op de moment fameus aant groeie dus liever maar 1 keer kost!
Misboekje af en goedgekeurd, druk ik volgende week (of is dit te vroeg denk je? )
Kerk alles ok, gemeentehuis ook alles ok,
feestzaal, en fotograaf ook, ringe ook, b&b geboekt en voorschot betaald, bedankjes gemaakt per gast(snoepjes moeten er nog in)..

nog te doen, notaris, balonnen bestellen en mijne vent zn kostuum. Vooral da laatste is het stressvolste hier.
EN idd zoals je zegt hier hangt ook een heel groot papier met alles op. Heel lang maar nu al zoveel doorsptreept, stress stres stress meer kan ik er niet van zeggen.

Zoveel zenuwen en het zijn nog, (nog zoveel of nog zo weinig:p) 87 dagen, help!!!

Succes en geniet van de laatste 3 voorbereidigndsmaandjes

sara

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik2-3-2011 13:07:50

Hey Deborah, ik heb gezien dat je mij privebericht gestuurd hebt , maar heb dit per ongeluk gewist zonder het gelezen te hebben. Ik dacht dat ik op accepteren moest klikken, maar nu kan ik het nernges meer vinden; Stuur je het nog eens?

Jessica
13-8-2011
 Meld misbruik14-3-2011 16:32:53

hey, mag ik vragen waar jij u sluier en tiara hebt gekocht?

Ik heb nog niet echt vergeleken qua winkels, of doe ik dit best in de winkel waar ik mijn kleed heb gekocht?

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...