Terug naar overzicht
Hey, eigenlijk toch leuk dat je elke keer iets mag schrappen dat wil zeggen dat jullie grote dag niet ver weg meer is. Geniet er van...................
Hey Deborah, we trouwen op dezelfde dag se. Altijd wel leuk zo iemand tegen te komen hehe. Onze uitnodigingen zijn we sinds sit weekend aant het rondbrengen. Proefkapsel binne maandje net als eerste pas. Die dag gaan we ook de kleedjes voo de bruidskindjes kopen. De jongste is op de moment fameus aant groeie dus liever maar 1 keer kost! Misboekje af en goedgekeurd, druk ik volgende week (of is dit te vroeg denk je? ) Kerk alles ok, gemeentehuis ook alles ok, feestzaal, en fotograaf ook, ringe ook, b&b geboekt en voorschot betaald, bedankjes gemaakt per gast(snoepjes moeten er nog in).. nog te doen, notaris, balonnen bestellen en mijne vent zn kostuum. Vooral da laatste is het stressvolste hier. EN idd zoals je zegt hier hangt ook een heel groot papier met alles op. Heel lang maar nu al zoveel doorsptreept, stress stres stress meer kan ik er niet van zeggen. Zoveel zenuwen en het zijn nog, (nog zoveel of nog zo weinig:p) 87 dagen, help!!! Succes en geniet van de laatste 3 voorbereidigndsmaandjes sara
Hey Deborah, ik heb gezien dat je mij privebericht gestuurd hebt , maar heb dit per ongeluk gewist zonder het gelezen te hebben. Ik dacht dat ik op accepteren moest klikken, maar nu kan ik het nernges meer vinden; Stuur je het nog eens?
hey, mag ik vragen waar jij u sluier en tiara hebt gekocht? Ik heb nog niet echt vergeleken qua winkels, of doe ik dit best in de winkel waar ik mijn kleed heb gekocht? groetjes