Terug naar overzicht
wij hebben onze kadootjes besteld bij bedankjes.nlze zijn schitterend, zeer snellen levering (binnen de week hadden we ze) en alles is perfect zoals we verwacht hadden, echt een aanrader!
Kijk mss eens op trouwartikelen.nl ? Veel succes!(P.S. Ik denk wel dat je trouwdatum verkeerd staat vermeld bij je profiel... :-))
In Brugge is er een winkel waar je snoepjes met jullie namen kan laten maken. Heel lekker en supermooi, maar niet goedkoop, vooral omdat je er veel in een keer moet kopen. Wou dat altijd hebben, maar nu vind ik ze toch te duur.
@ Inge wat heb jij genomen bij bedankjes.nl heb ook al verschillende maal de site bezocht maar geraak er niet goed uit, vind het een moeilijke keuze. en alles verlopen naar wens met die site? groetjes
Die snoepjes vind ik ook heel tof , maar niet meer zo origineel...familie en vrienden hebben dit al gegeven! ben eigenlijk ook wel nieuwschierig naar wat jullie gekozen hebben ! groetjes
wij hebben inspriatie opgedaan via de site bedankjes.nl. Er staan eigenlijk veel zaken op dat je zelf kan maken ....Zo hebben wij gekozen voor de "tot zoens" - bedankjes. wij gaan zelf 2 of 3 mellowcakes - de zogenaamde negerinnenzoentjes - in een pralinedoosje steken, lintje errond en een kaartje aanhangen. op dat kaartje komt dan "Dikke zoenen van Gunther en Hilde" ofwel "Tot zoens ! Gunther en Hilde". Dit zal véél goedkoper zijn dan het te bestellen via de site en ik vind een pralinedoosje eigenlijk ook mooier dan een plastic kokertje ....Wij vonden dit een leuk bedankje !!
Ik heb ook mijn inspiratie gehaald op 1 van die websites. Namelijk de echtgenootjes. De blikjes haal ik bij de AVA en de wikkels maak ik zelf. Daarna gewoon nog borrelnootjes in de potjes en het is klaar.
@ Evi, had ik idd ook al gezien en als optie gehouden, goed idee om het zelf te doen! @Hilde, het idee van het teksje is idd het heel tof Het zal nog moeilijk worden denk ik :) groetjes
wij hebben ook de echtgenootjes besteld en het ziet er echt schattig uit!
wij zullen drie van die rode snoepzoenen in een doorzichtig zakske steken en dan een kaartje eraan hangen met een boodschap ofzo! veel succes met de zoektocht!
Ik heb vandaag mijn bedankjes ontvangen en ze zijn super! Ze komen van drankbedankjes.be Kleine flesjes met loveshot in en daar een etiket met onze foto en onze namen en bedankt op. Supervlotte service!
wij hebben mini flesjes champagne (cava eigenlijk) bij horecagroothandel sligro 6.80 euro per 3 (excl 19% btw in nederland)