Terug naar overzicht
Onze ringen komen van bij Sofie, we mogen ze volgende week ophalen. Voor zover ik weet vervormd zilver niet. Ik las erger dat het gaat 'vergrijzen', maar dat gebeurt eigenlijk enkel als je echt begint te werken met zilverpoets... Maar geen zorgen, moest je bij haar je ringen halen en je vraagt achter de zorg die je er moet voor dragen, krijg je een uitgebreid antwoord. wij zijn super tevreden over onze ringen. Ze moest bij ons bijna geen enkele aanpassing maken en kon ons volledig 'aflezen'. niets dan lof dus van deze kant over haar werk :)
Ook hier zelfde ervaring met Sofie De Nys. Quasi perfect onze 'stijl' en voorkeur achterhaald, amper aanpassingen nodig aan het proefontwerp. Onze ringen wordt een combinatie van goud en zilver, alles is mogelijk. Als je wil werkt ze met je oude goud (wat de prijs natuurlijk drukt). Zilveren ringen die voldoende dik (en dan bedoel ik zeker niet 5mm of meer ) zijn, zullen ook niet meer vervormen dan gouden ringen. Elke ring zet zich wel naar je hand, als je hem onafgebroken draagt, wat normaal is denk ik. Maar een goede zilveren ring is zeker zo sterk als een gouden. Het verkleuren van zilver komt als je ze niet draagt en verkeerd bewaard (samen met andere legeringen en materies) of als je ze poetst met zilverpoets, maar nadien niet 100% proper maakt. Mijn oudste ringen zijn zilveren ringen en ze zien er nog allemaal perfect uit. Daar zou ik je dus geen zorgen over maken. Succes met de zoektocht
hey,bedankt!!!ik was beginnen twijfelen omdat ik hier 2 negatieve reacties las over haar,deze dateren wel al van 2008,maar toch was ik wat bang....bedankt voor de info gaan zeker eens kijken