TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cindy
17-9-2011
|
1-3-2011 13:39:51
Onze uitnodigingen zijn nog niet in de maak, maar bij de geboortekaartjes van onze kinderen kregen wij eerst een digitale versie, dus ook via mail, maar dat was zeker en vast geen scan of copy! Heel professioneel. Op die manier konden we eerst nog kijken of de kleuren ed. naar onze zin waren en eventueel nog aanpassingen door geven. Nadien kregen we dan een echt kaartje in de bus en zelfs dan mochten we nog altijd aanpassingen doorgeven. Een typfout kan iedereen wel is maken, maar als drukker verwacht je toch dat hij extra aandacht besteed aan de info die jullie doorgegeven hebben. Je kan altijd eens bij een andere drukker gaan horen ... zolang je niets betaald hebt aan die drukker ben je ook niet verplicht om met hem verder te gaan.
Veel succes!
|
|
Evelien
4-6-2011
|
1-3-2011 13:40:19
Hoi Tamara,
Wij hebben onze proefdruk van de uitnodging ook in pdf gekregen. En fouten staan er altijd wel ergens in. Bij ons hadden ze onze gekozen tekst anders gezet, bankrekeningnummer was mis, punten en kommas stonden mis, hoofdletters vergeten ed. Als je deze aanpast en de verbetering doorgeeft krijg je normaal weer een pfd met de "correcte" teksten. Wij zijn nog een keertje bij de drukker langs geweest en daar krijg je ook geen echte uitnodiging te zien maar enkel een wit blad met de tekst in de juiste afmetingen en kleur.
Groetjes
Evelien
|
|
Ingrid
7-5-2011
|
1-3-2011 13:47:49
Tamara,
Ik had de voorbeeldje volledig uitgetypt (geknutseld afgeleverd) en een kaart gekozen uit een boek van de drukker. De proefdruk (wel in zwart/wit) was op papier, een dag later mocht ik hem komen afhalen en het was ook helemaal in orde (zonder fouten). De kaarten kreeg ik geleverd binnen de week nadat het voorbeeldje werd binnengebracht. Kostprijs: 70,-€ (kleur incl) en voor de kaarten 1,60€/stuk.
|
|
Hilde
23-6-2011
|
1-3-2011 14:34:31
wij hebben onze proefdruk ook gekregen in zwart-wit versie, dus niet zoals de uitnodiging er uiteindelijk gaat uitzien.
Bij ons stond er ook hier en daar nog een foutje in, ze hadden ander lettertype genomen, ....ik ben dan gewoon eens langsgegaan en samen met hen alles besproken en overlopen. Ik heb dan een nieuwe, correcte proefdruk meegekregen (ook terug zwart-wit), nu moet ik enkel nog doorgeven wanneer alles mag gedrukt worden ! En dat zal zeer binnenkort zijn, jipieee :) :)
|
|
Leontine
3-6-2011
|
1-3-2011 14:59:59
Wij hebben door een bevriend grafisch ontwerper de tekst al in een druk-klaar pdf bestand laten zetten (scheelde ook in de zetkosten van de drukker). Dit was dus ook een leeg pdf bestand waarbij je de kaart niet te zien krijgt. Normaal gezien moeten ze eind van de week klaar zijn.
|
|
katrien
24-9-2011
|
1-3-2011 15:42:07
Hey, wij hebben eerst ons kaartje uit de boeken bij de drukker gekozen.
daarna hebben we onze tekst samengesteld samen met de drukker (waar wat moet komen)
en daarna was het wachten op de proefdruk (ongeveer 2 weken)
wij hebben dan zo'n uitnodiging gekregen hoe het er uit gaat zien. en alles was in orde.
nu kunnen we met de ouders bespreken wat zei er van vinden, en indien nodig kunnen we de uitnodiging nog aanpassen.
mss dat je best eens bij een andere drukker gaat horen, want hoe ik het hier van vele hoor is toch maar raar! wa ben je met een voorbeeld op papier. das nooit hetzelfde als hoe het er uit gaat zien!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
1-3-2011 18:56:57
Wij hadden na een week onze proefdruk al (bij AVA). Dit was ook niet op de uitnodiging gedrukt, maar op een gewoon papier. Wel al met het juiste lettertype en zo. Geen enkele fout daarin gevonden! Alles was prima. En een weekje na de proefdruk hadden we dan ook onze uitnodigingen: helemaal naar wens!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|