Terug naar overzicht
Hey Nathalie,Wij kiezen voor "Ik hou van U" van Noordkaap. De titel is zeker gepast en de melodie zal de mensen wel direct in de stemming krijgen denk ik !groetjesAnn-Sophie09.09.06
Hoi,Ik kan nu efkes niet op de titel komen maar wij nemen er eentje van Safri Duo!Groetjes,Kimberly20.05.06
Wij denken hetzelfde te nemen als Kimberly: Played Alive / The Bongo Song. Superritme om op binnen te komen !GrtzI.
Ja, inderdaad, van een superritme gesproken! Kvind het iets magisch hebben ook dat liedje!
Hey,Wij twijfelen ng tss Played alive of Les lacs du connemara.Twee kippevel nummers en de sfeer zit er meteen in.Debra11/08/06
Hallo, wij kozen voor Calabria van Runegroetjes Ellen
Hey,Even een vraagske. Ik heb al een aantal keren berichtjes gelezen over de songkeuze bij binnenkomst van het koppel, maar ik begrijp eigenlijk niet goed wat de bedoeling is.Draaien jullie dit nummer voor het diner, als alle gasten aan tafel zitten en jullie dan binnenkomen of is dit pas later op de avond?Katleen21-07-2006
Hey Katleen,Bij ons is het de bedoeling dat iedereen op zijn plaats gaat zitten en dat wij dan binnen komen op een bepaald nummer.GroetenNath
Hoi Katleen,Dat is idd zo dat iedereen naar binnen gaat en aan tafel plaats neemt. Dan roepen ze het koppel binnen en wordt meestal een nummer gekozen waar de sfeer er al een beethe inzit!Debra11/08/06
Hey,wij kiezen voor "it's a beautiful day" van U2!groetjes , daphne(24 mei)