Nu Online
Momenteel zijn er 278 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes voor 17/09/2011 ??

1-3-2011 16:19:49
Hallo allemaal,

Zijn hier nog bruidjes voor 17/09/2011 ?? (of voor september 2011)
Vanaf vandaag staat er geen 2 meer vooraan de teller!!! Nog 199 dagen te gaan
Ik was eventjes stilgevallen met de voorbereidingen. Volgende dingen zijn al in orde:

Zaal
DJ
Gemeentehuis
Fotograaf
Vervoer
Kleed (+ schoenen en juwelen, lingerie moet ik nog vinden)
Zaterdag hebben we een afspraak voor de ringen en mijn ventje zijn kostuum willen we deze maand ook nog gaan kopen.

Zijn er belangrijke dingen die ik vergeet? Of waar ik dringend werk van moet maken??

Groetjes!

Jana
17-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 675

Marlies
9-12-2011
 Meld misbruik1-3-2011 16:55:36

Beste Jana,

Wij huwen begin september en ik heb volgende zaken reeds gedaan :

1. zaal
2. trouwkleed + schoenen
3. ben nu bezig aan het kijken voor uitnodigingen en voor de ringen

Ik zit dus aub zo ver nog niet als jij, ik bekijk het anders het duurt nog 191 dagen tijd genoeg als je het mij vraagt...

Nog veel succes verder,
Marlies

Elke
3-9-2011
 Meld misbruik1-3-2011 17:01:01

Hoi!
Wij trouwen 3 september en waren ook even stil gevallen maar nu volop terug bezig.
Wij zijn eigelijk ook al zo ver alleen nog een DJ zijn we aan't zoeken.
Ook zijn we nu bezig met de uitnodigingen.
VEel succes nog!!!
Elke

Debbie
16-9-2011
 Meld misbruik1-3-2011 17:38:44

Hallo!

Mooi, jullie zijn al goed bezig!
Wij trouwen één dagje vroeger, op 16.09.2011

Wij hebben al:
- zaal
- DJ
- fotograaf
- ringen besteld
- kapster vastgelegd
- bloemen besteld + eveneens bloemen besteld als cadeau voor de mama's
- ceremoniewagen
- kleed bruid + schoenen
- huwelijksreis

Wat we nog moeten doen:
- lingerie bruid
- gemeentehuis vastleggen (dat kan vanaf morgen en dat gaan we dan ook doen)
- kostuum van de bruidegom (we zijn al eens gaan kijken maar nog niets gekocht)
- uitnodigingen bestellen (hebben wel een idee hoe het eruit mag gaan zien)

Vervolgens moeten we ook nog heel wat praktische dingen vastleggen. Afspreken met de fotograaf voor de fotosessie, afspreken met de DJ voor de gepaste liedjes, op zoek gaan naar bedankjes voor de papa's en de getuigen,...

Maar al bij al voel ik geen stress en ben ik blij dat we hier al staan, net als jullie!

Al bij al vind ik de lijst die wijtrouwen hier heeft vastgelegd heel handig. Vergeet vooral je verlof niet aan te vragen op het werk. Ik heb toch papieren moeten indienen van het gemeentehuis om klein verlet te krijgen.
En vergeet vooral niet om héééééél vééééél te genieten!

Groetjes,
Debbie & Tom

katrien
24-9-2011
 Meld misbruik1-3-2011 18:26:55

hey, wij trouwen op 24 September 2011
zijn vollop bezig aan het geschenk voor de gasten.
de proefdruk voor de uitnodigingen zou binnen enkele dagen ook klaar zijn, en dan kunnen we daar ook aan beginnen.
het begint echt te korten hé, was het al maar zover!!!
hebben jullie dat ook? als je in je bed ligt da je die speciale dag voor je ogen afspeelt?
eigelijk zit je daar elke dag mee in je hoofd. gewoon geweldig!!!

klabam
17-9-2011
 Meld misbruik1-3-2011 18:50:05

Hello !

Joehoee, zo leuk om jullie berichtjes te lezen!
Wij trouwen ook op 17 september 2011! En kben echt blij dat de kaap van de 200 dagen eindelijk voorbij zijn, tduurt allemaal een beetje lang naar mijn idee ;)

Wij hebben al kerk, stadhuis, dj en zaal en de lijst van genodigden opgesteld. Ik heb ook mijn bruidsjurk al gevonden en schoentjes, moet wel nog kijken voor lingerie en de ringen. Ook het vervoer moeten we nu waarschijnlijk echt beginnen te regelen als ik dit hier zo lees...We hebben uitnodigingen uitgekozen maar moeten nog proefdruk bestellen. Wij hebben ook al de bedankjes geregeld... En al lijstje doorgestuurd naar getuigen wie op vrijgezellen is uitgenodigd!

Zijn we nu iets belangrijks vergeten?
Ze zeggen altijd dat trouwvoorbereidingen zo een drukke zaak zijn, maar eigenlijk vind ik dat we tijd genoeg hebben om alles opt gemak te doen, vinden jullie dit ook?

Sara
10-9-2011
 Meld misbruik1-3-2011 19:43:54

Hier nog 192 dagen! :)

Bij ons ligt vast:
-zaal
-fotograaf
-dj
-kleed en schoenen
-voor de make-up en m'n haar heb ik ook iemand

Vandaag nog naar stadhuis gebeld maar we kunnen pas 6 maand op voorhand de datum en het uur doorgeven dus volgende week hang ik daar weer aan de lijn :D

12 maart gaat m'n verloofde op jacht naar een kostuum.

Er moet nog heel wat geregeld worden :D Maar 192 dagen is nog wel even :D

Marijke
10-9-2011
 Meld misbruik1-3-2011 20:26:36

Hoi! Hier dus ook nog 192 dagen en heb nog maar net mijn allereerste nachtmerrie gehad over onze trouwdag! Pfff... ik hoop dat ik er geen meer krijg! Was er een dag niet goed van :-)

Bij ons ligt vast:

-Zaal, Dj en min of meer de menu (we zijn al gaan proeven!)
-Ceremoniewagens en ceremoniemeester
-Kleed, schoenen
-Kapper, make-up (proefkapsel en make-up ligt vast voor in mei)
-Enveloppedoos en huwelijkskaars
-fotograaf
-Uur gemeentehuis is definitief
-Uur kerk is definitief
-Muziek voor in de kerk
-Ringen
-Min of meer onze lijst van genodigden en hoe we onze tafels gaan benoemen
-huwelijksreis
-datum vrijgezellenavond ligt vast
-kleedje bruidsmeisje

Nog te doen:

-Definitieve versie maken van het misboekje
-uitnodigingen
-Kleding bruidegom
-Bloemen
-Bedankjes (maar we hebben al een idee)
-Cadeau's voor getuigen, ouders
-Snoepjes kinderen (aan de kerk)

Ik denk dat we allemaal goed bezig zijn! Ik wil eigenlijk echt super veel op voorhand in orde hebben. Omdat ik zo een voorgevoel heb dat vanaf de uitnodigingen verzonden zijn, je dan continue bezig bent met de tafelschikkingen en al die andere kleine details dat er bij komt kijken. En hopelijk hebben we zo minder stress en dus meer tijd om te genieten, uit te kijken naar de grote dag!!!

Veel succes!

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik1-3-2011 23:50:48

Hoi,blij nog mensen te zien hier die huwen dezelfde dag als ons :-)
Ik heb al:
-Zaal
-Fotograaf
-Trouwkleed(schoenen en lingerie moet ik nog zoeken)
-Auto(weten wat maar ventje moet nog vragen aan z'n baas),de rest familie gaan met eigen auto
-Make up en kapsel(proef is op zelfde dag als kleed passen,maar ga ik nog moeten aanpassen zullen nog op vakantie zijn)
-Een schoolvriendin zal normaal zingen in de kerk
-dj en discobar(via neef van mijne schat,de discobarhuur krijgen we volledig cadeau van zijn neef :-),de dj zal hij doen opbellen benieuwd wat voor iemand het is :-)
-misboekje,ben met een voorlopige versie bezig

Nog te doen
-Vastleggen gemeentehuis(kan pas 6maand op voorhand dus binnenkort mogen ze me er verwachten lol),kerk eveneens nog te doen wacht op uur gemeente
-uitnodigingen zou ik proberen zelf te maken,heb een gedacht nu nog de verdere uitwerking
-Bedankjes voor de kindjes
-kostuum voor mijne schat,maar mag er niet mee om,dus ook voor mij geheim tot de 17de,ga wel getuige meesturen die mijn kleed ook gezien heeft lol,om toch maar beetje bij elkaar te passen lol
-bruidsboeket zal ook door ventje gekozen worden
-kleedjes voor onze 2 dochtertjes(ons bruidsmeisjes)
-Ringen gaan we normaal voor naar Fede di or

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik2-3-2011 9:44:31

Hello! Wij trouwen 24 september (zoals jullie, Katrien! Ik ben al aan't duimen voor een zonnetje, zoals vandaag!!), en ik droom ook regelmatig over onze dag... We hebben nog wel wat te doen, maar ik wou dat het al zover was!

Al gedaan:
-zaal
-kleed + schoenen + lingerie + juwelen
-uitnodigingen: proefdruk krijgen we eind maart
-kapper ligt vast (mijn vaste kapper, dus ik laat hem af en toe eens iets proberen)
-visagiste ligt vast (+ proef)
-gemeente
-zaaltje + eten 's middags met de suite
-fotograaf
-DJ (hopelijk, die is nog niet helemaal zeker of hij vrij is)
-onderhandelingen met traiteur zijn bezig, die leggen we hopelijk eind deze week vast
-decoratie: zijn we al aan't verzamelen
-vervoer

onze ringen gaan we een van de volgende weken eens kiezen, zaterdag eens gaan kijken naar een kostuum voor mijn hubbie, maar hij wil nog niet kopen (wil nog wat kilo's kwijt).

We hebben wel nog wat dingen te doen, maar ik heb er vertrouwen in dat het gaat lukken. Hoewel het vrij scary is als je hieronder de seconden ziet wegtikken.

liefs,
lieselot

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik2-3-2011 12:36:41

Ja we hebben inderdaad nog even tijd!! Maar ben toch altijd blij als ik weer iets van mijn lijstje kan schrappen
Bij ons kan gemeentehuis ook pas 6 maand op voorhand maar we konden het uur al twee maanden geleden vastleggen dus dat hebben we al gedaan.
In april willen we nog een verlovingsshoot doen om een mooie foto te hebben voor de uitnodigingen (die ga ik maken via Kruidvat of Extrafilm)

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik2-3-2011 15:16:41

:-) Jana wilde ook eerst zien voor een verlovingsshoot maar ventje vind dit een beetje een verloren kost lol,wij gaan nu op stap met mijn broertje en schoonzusje en zij zullen foto's nemen,en tss die foto's zullen wel enkele zitten die we kunnen gebruiken :-)

Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik2-3-2011 21:30:28

Al heb ik momenteel niet veel zin in de planning (zit al van vorige week met 2 zieke kindjes thuis die mijn energie opvreten) volgende week vlieg ik er weer in ;-)

Bij ons staat vast:
- Gemeentehuis
- Fuifzaal
- Kleed
- Fotograaf verlovingsshoot. Wij hadden heel graag onze trouwfoto's op de wei van Rock Werchter laten trekken (ons thema is Festival) maar aangezien dat al eind juni is zal het daar een verlovingsshoot worden, eveneens voor de uitnodigingen (hopelijk zijn we dan niet te laat?) maar ook voor de posters/boekjes die we gaan maken voor in de zaal.
- Entertainer voor tijdens de receptie (gaat een soort van security agent zijn)
- Praatpaal touch (ipv gastenboek, we hebben in onze zaal een zitwagon die we gaan aankleden als "backstage" waar de praatpaal komt te staan en waar we een decor gaan voorzien voor foto's)

Nog te doen:
- Schoenen+lingerie (ik wacht op een stofstaal van mijn kleed)
- Kostuum wederhelft (eveneens als stofstaal er is van mijn kleed)
- Kledij bruidskindjes (onze 2 zoontjes)
- Ringen
- DJ
- Fotograaf+locatie
- Uitnodigingen
- Eten
- Aankleding zaal
- Getuigen vragen
- Bedankingen
- Notaris
- Iets vergeten?

En dan alle dingen die ik zelf nog wil maken;
- Website
- Film van ons als baby tot heden..,
- Boekjes zoals je op een festival krijgt met uitleg over de groepen, maar dan een verhaal over ons leven, en "wist je dat...", feestregels ed.
- Openingsdans instuderen (we zouden graag een soort van Flashmob doen).
Heb heel wat ideeën in mijn hoofd, ze moeten er alleen nog uitkomen! ;)
Nog veel werk aan de winkel dus!
Maar ik vind het super leuk om mee bezig te zijn en ook ik zie nu onze avond al voor ogen als ik in bed lig :)

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik5-3-2011 12:00:49

Amai Cindy je gaat er u werk van maken!! Lijkt me echt wel leuk met dat idee van Rock Werchter!

@ Inge, zo'n verlovingsshoot is inderdaad ook duur maar wij hebben een goeie vriend die foto's neemt, hij is hobbyfotograaf. Dus we kunnen het ons permitteren om een verlovingsshoot te doen

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik5-3-2011 23:18:51

oei oei oei, wij trouwen ook 17 september en we hebben nog niks...
Mijn vriend heeft vandaag voor het eerst zalen bezocht (ik kon niet mee wegens teveel werk) en we hebben een vage gastenlijst. Dat zal het zowat zijn.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...