TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
17-12-2011
|
1-3-2011 17:53:29
s Graevenhof heb ik al feesten meegemakt en in een woord samen te vatten : af!
Goede bediening, lekker eten, mooie versiering - bloemen decoratie etc..
Indien ik een groot feest zou geven, zou dit voor mezelf een grote kanshebber zijn.
Ik denk wel dat je zeer snel zal dienen te zijn voor deze nog te kunnen vastleggen voor zomer 2012.
Wegens dat de gemeente er niet zoveel aan toe doet, aan je opties te zien. Zou ik ook nog zeker kijken
Hof ten Damme Kallo
Huize Foets Mol
Veel succes en plezier bij je tocht
|
|
Ellen
9-7-2011
|
1-3-2011 18:21:22
Hey
Groenhoven estate = duur!!!!!!!!! Je kan alles vragen wat je wil, maar het is wel in een tent te doen (mooi omschreven als 'the cristal garden room')!
Ik ken mensen die er een feest gegeven hebben en met 180 euro per persoon niet toekwamen!
Wel een prachtig, groen domein. En ze nemen er echt de tijd voor je als je langskomt om info te vragen.
Wij hebben ons een kriek gelachen met de excentrieke jongen die ons rondleidde. Hij stelde voor om mijn oma een halsbandje aan te doen waarop elektriciteit zit. Als ze dan te ver in het bos ging, zou ze een schokje krijgen. Vreemde humor, niet?
De andere zalen ken ik niet.
Groetjes!
|
|
kelly
23-6-2012
|
1-3-2011 19:06:27
Hallo Adriana, Wij vonden La Grange echt een heel mooie locatie en schappelijk van prijs. Maar ik kan je al wel zeggen dat deze zaal niet meer gaat vrij zijn op jullie datum, want wij geven daar die avond ons trouwfeest!! Ik weet ook dat daar de eerste en laatste zaterdag van juni ook geen plaats meer was, want had wij konden nog maar kiezen uit 2 zaterdagen. Zeker niet te lang meer wachten met een zaal vastleggen als jullie perse die datum willen, en nog veel plezier met jullie zoektocht naar de ideale zaal. Groetjes, Kelly
|
|
Nathalie
2-6-2012
|
1-3-2011 19:07:15
Hey,
Ik ken alleen Domein Martinus en dit is een heel mooie zaal met lekker eten en dergelijke. Ik heb er al twee verzorgde feesten meegemaakt, maar je zal idd snel moeten zijn want toen wij de zaal boekten werd er ons verteld dat we de laatste zaterdag te pakken hebben gekregen in juni 2012.
Succes met de zoektocht!
|
|
Sofie
26-5-2012
|
1-3-2011 20:16:18
Ik ben vorig jaar naar een trouwfeest van baas geweest in de Salons van Dijck! Zeer lekker en mooi verzorgd! Als je veel aandacht schenkt aan etiquette , ben je hier wel goed.. Volgens mijn baas was er ook wel een serieus prijskaartje aan voorzien.. Maar dat zijn keuzes die je maakt natuurlijk! Veel succes nog!
|
|
Yenda
16-7-2011
|
2-3-2011 8:56:34
Wij zijn gaan horen in het Rivierenhof, maar hebben er niet voor gekozen.
Wij gingen horen voor een avondfeest voor 80 personen, en dan zouden we in 2 aparte zalen zitten + de dj (en dus ook de dansvloer) zou in de gang zijn!
Dit was voor ons dus geen optie..
Als je al een datum hebt, zou ik eerst en vooral beginnen rondbellen welke zaal nog vrij is op die datum..
Succes!
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
2-3-2011 9:02:42
Wij trouwen op dezelfde datum :) Leuk om nog bruidjes te ontmoeten die op 23 juni 2012 trouwen!
|
|
Adriana
28-7-2012
|
2-3-2011 16:52:39
Bedankt allemaal voor de reacties... 23 juni zou voor ons de ideale datum zijn, maar alles hangt af van de beschikbaarheden van de zalen...
dit weekend gaan we toch al een aantal zalen bezoeken, dus ik hoop dat daar zeker iets gaat uitkomen... ik zal in ieder geval pas gerust zijn als de zaal geboekt is...
groetjes
adriana
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|