Terug naar overzicht
Eram heeft een beperkte collectie in haar winkels voor rond 40€ !
Ik had het al gezien, maar dat zijn allemaal witte schoentjes? En dat gaat misschien niet zo passen, want onder een ivoor kleed lijken witte sandaaltjes / pumps nergens naar?
Vind je deze schoenen van Eram ergens op internet? Ik heb ze niet gevonden, maar zal wel aan mezelf liggen. Ik zoek er ook nog, ga dit weekend eens rondkijken in leuven.
ik heb er in ivoorkleur gevonden voor 45€ in de pronti (keten). Ze zitten verrassend goed en ik kan ze nadien nog perfect doordragen
Ik heb mijn trouwschoenen gevonden bij Van Loock in Zandhoven maar kosten ook wel 150 euro. Daar hebben ze er wel in verschillende kleuren (heb zelf ook ivoorkleur van kleed) en je hebt er veel keuze!!!
En als je eventueel via internet een goed adresje zoekt : www.brandos.be Ik heb er mijn schoenen gekocht en ze zijn zeker betouwbaar groetjes Samira
Ik heb mijn schoenen gevonden bij de bruidscollectie van Eram aan 40 euro! Ik had mijn stofje meegenomen en de kleur was identiek hetzelfde (gebroken wit). Groetjes, Evelyne
Ga eens kijken bij een gewone schoenenwinkel, bv. brantano?! Vaak doe je hier SCHITTERENDE koopjes!!
www.eram.fr!!!! ben ook al es gaan passen, en idd ook ivoorkleur... op de meir is er ene, in t begin... als je vh station komt... Ben er paar weken geleden binnengestapt...
Hey, Ik heb mijn schoenen ook bij Eram gekocht. Heel mooi en keuze tussen wit en ivoorkleur. Alle trouwschoenen kosten 40 euro. Echt een aanrader!! Ik heb ze gekocht in Wijneghem Shopping Center. Groetjes
Hey Heel stom, maar ik heb mijn trouwschoenen gekocht op Brandos.be... Het is op een site, ik vond het eerst erg riskant, maar mijn schoentjes zijn echt mooi voor 65 euro... Als je dat dan vergelijkt met al de andere trouwschoenen.... Succes met het zoeken!
Hallo Ruth, Heb je ondertussen al trouwschoentjes gevonden? Ik heb hele mooie sandaaltjes gekocht voor ons huwelijk aanstaande zaterdag :-) maar ik twijfel nu of ik wel mijn sandaaltjes zal dragen want het kan toch nog koud worden hé. Ikzelf heb ook een ivoor kleurige jurk en ze passen perfect. Misschien dat ik op zoek ga achter wat meer toe schoentje waar mijn tenen niet bloot zijn. Wat zouden jullie doen? Of ze toch dragen? Moest ik toch iets anders kopen en je bent geinteresseerd in de mijne? Ze zijn nog nooit gedragen en kosten 90 euro... Groetjes Lieselotte