Terug naar overzicht
hey, wij trouwen een dagje vroeger en moeten nog de volgende dingen doen: gastenboek kopen bedankjes gasten bestellen bedankjes ouders bestellen schoenen voor ons dochtertje kopen groetjes en succes é
hoi, ik trouw ook op 7mei :) We hebben gisteren de uitnodigingen verstuurd, dat vond ik zelf al een grote stap :) Nu hopelijk veel spontane reacties. Het misboekje is zo goed als af sinds gisterenavond ook... Todo: -gastenboek kopen -rode loper voor buiten aan kerk + bij m'n mama bij vertrek suite? -schoenen / lingerie voor mezelf (zal ik bekijken in bruidswinkel bij eerste pas..) -arrangement hond regelen (zodat ie ergens kan overnachten bij vrienden of familie) -boeket en bloemversieringen zal ik zelf maken uit houten roosjes die ik super kan aanraden, ook meer info via privé berichtje :)) -taxi's voorzien voor snachts, of toch alleszins telnr van taxidiensten -nog strooimandje en bloemblaadjes voor bruidsmeisje voorzien... valt wel nog mee zeker, hoe gaat het bij jou ,Orily? Waar zul je trouwen en welke feestzaal? Alvast veel succes, ook aan alle anderen :) groetjes, Isa