Terug naar overzicht
wauw! dat had ik ook graag willen doen Men partner is ook zo'n fan van de fiftie's maar jammer genoeg lukt dat bij ons niet, zelfs een slow is al moeilijk voor hem had je graag willen helpen, sorry ! ga hier wel volgen ,mss toch eens proberen ! Wij wonen ook in Dendermonde
denk er ineens aan, mss bij de proft in baasrode
Hallo, dank u voor je antwoordje! Jammer dat het voor jullie moeilijk lukt om een boogie te doen.. Jullie trouw is al heel binnenkort! :) Is het in Dendermonde zelf dat je trouwt? We zijn bij De Proft al eens geweest op een gezamelijke dansavond en we vonden dat dit zeer traag ging.. Nu, misschien is het nog eens te proberen - we hebben nog niet echter verder gevraagd, omwille van onze eerste ervaring.. Merci om mij er nog eens aan te herinneren!!
en in de meirdam, doen ze daar zoiets niet ? ! Wij trouwen voor de kerk in st gillis en voor de gemeente in dendermonde jullie ?
Ik heb al een mailtje gestuurd naar De Proft sè en nu afwachten :) Wij zijn al voor de wet getrouwd in Dendermonde (dus eigenlijk is hij al mijn man ;-)..) en we trouwen voor de kerk in Torhout.. Ik ben een bekeerling hé ;-).. Dendermondenaren vetrekken niet graag uit hun stad hé.. Ik woon vlakbij de kerk in Sint-Gillis - wie weet zie ik je wel passeren :)..
waar gaat jullie feest dan door ?
In Ter Eeste, de brouwerij van Rodenbach - Roeselare.. Dan is alles eens dicht voor mij familie hé..!
Is wel een beetje ver van Gent. Dursin in Kortrijk? Dansleraar Jean-Pierre Dursin danst met zijn vrouw de boogie.
Hallo Anneleen, bedankt voor je antwoordje! Op zich is Kortrijk eigenlijk geen probleem, aangezien we regelmatig naar Torhout gaan.. Dat is van daar wel overbrugbaar.. dank u voor de tip!