Terug naar overzicht
Ja dat begint echt wel af te tellen...over een maandje is het jullie dag!Nog veel werk te doen? Of is alles al mooi geregeld?Geniet nog van het laatste maandje verloofd zijn! kirsten
- schoentjes van ons kindjes (bruidskindjes) - bruidsboeket - afspraak dj : bespreken openingsdans en genre muziek - afspraak zaal: menu vastleggen, aantal genodigden en tafelschikking - 2de pas kleed en meebrengen - nagels laten doen - wenkbrauwen laten doen - bedankjes/naamkaartjes afwerken dat zal het zijn denk ik xxx
Wauw spannend!!! Geniet nog van de laatste voorbereidingen en de kriebels in je buik! :-)
nu beginnen de zenuwtjes toch beetje te komen zelfs bij partner
Dat is echt leuk hé. Nog een maandje! Klein vraagje: wanneer laat jij je nagels doen? Te veel op voorhand lijkt me niet echt interessant maar je kan toch ook niet alles de dag ervoor of op de dag zelf doen hé. Groetjes Nathalie
men nagels doe ik 30 mrt en trouw is 2 april dus niet zoveel op voorhand ze wou niet dag ervoor, ze zei je weet nooit dat er iets is , dan kan ik het niet herdoen en nu wel zei ze vandaar men wenkbrauwen doe ik 26 mrt de dag zelf is het enkel men haar en make up
blijkbaar nog iets vergeten ! een speech !! oei oei