Terug naar overzicht
bij vanloock in zandhoven hebben ze veel bruidsschoenen, ma das ni in de buurt he!
Ik ben ook bij Van Loock geweest, maar heb er geen platte schoenen gezien, enkel met een kleine hak.Maar ze spreken hier ook veel over Gabrielli in Roeselare. Misschien is dat dichter bij jou in de buurt?En heb je al in je bruidswinkel zelf gekeken?Groetjes,Lindsay06/05/06
hey katrien,ik kocht mijn schoenen in een gewone schoenwinkel en vrijdag ging ik voor mijn tweede pas en ze waren perfect. Het zijn ook helemaal geen klassieke schoenen, maar toch heel mooi vind ik zelf. En ik kan ze gemakkelijk doordragen.
Ja, in de bruidswinkel zelf hadden ze er enkel met een hak. (allez, bij de witte ook plat maar aangezien mijn jurk niet wit is...)Mss inderdaad Roeselare of Verduyn in Kortrijk. Heeft iema,nd ervaring met een van beide?
Hoi Katrien,Ik ben langsgeweest bij Gabriëlli in roeselare en heb daar mijn schoenen gekocht. Maar aangezien ik ook een moeilijk kleur van kleed heb zijn het toch die schoenen van Raffa geworden die ik ook in de conceptwinkel v raffa had gezien maar vond het zonde van de rit dat ik ze daar maar heb gekocht. Ze waren 4 euro goedkoper. ze hebben er idd heel veel schoenen! Het is een zeer klein winkeltje maar velen vinden er wat ze zoeken.Debra11/08/06
Hoi Katrien,Misschien kan je eens kijken op de wesbite van Sophie Sposa & Elsa Coloured Shoes: www.sophiesposa.com , www.elsarainbow.nl daar staan er enkele platte op en ik denk dat je ze ook kan laten maken in een andere kleur. Ik vind het een héél mooi kleed ik heb er zelf ook één van Ian Stuart: www.ianstuart-bride.com/docs/4.straw_Pompadour.html Groetjes en veel plezier !Karine
Hela Karine,Ja, ik vond het jouwe ook zeer mooi, hing ook inde bruidswinkel. Ben efkes geschrokken van de prijs toen ik het mijne aan het kiezen was, maar ons mama was de tranen nabij van emotie dat ik niet veel meer te kiezen had. ;-) Feit dat alle mensen in het passalon hun ogen naar mij draaiden ipv naar hun eigen dochter was dan ook wel leuk ...