Nu Online
Momenteel zijn er 264 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Catering Cardinal sint-andries

2-3-2011 11:11:25
Beste bruidjes,

Wij zijn zonet gaan kijken naar het oud sint jan te bruggen en vonden het echt een prachtzaal! We overwegen serieus om ons feest daar te laten doorgaan... Ze werken blijkbaar exclusief met catering Cardinal van St-Andries, brugge. Kent iemand deze catering ? Goede/ slechte ervaringen?

Groetjes,
Astrid

Astrid
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 970

Tamara
2-7-2011
 Meld misbruik2-3-2011 17:28:58

Al 2 maal ergens gaan eten waar het deze traiteur was (en het waren hele chique mensen waar we naartoe moesten ) en het was telkens zeer ok!

Astrid
30-6-2012
 Meld misbruik2-3-2011 17:55:41

Bedankt voor je reactie! dat is al een geruststelling..ik heb namelijk al een paar negatieve reacties gehoord van vrienden...Ze zeiden dat het eten wat koud was en dat de organisatie wat in het honderd liep! :s

sofie
8-9-2012
 Meld misbruik2-3-2011 19:28:54

Dag Astrid,

Ben je vrij van catering in het oud st-jan? Wij hebben een goede eerste gesprek gehad met Taverlani en heb ook al veel goeie dingen over hem gelezen. Mss is dat ook een optie. De zaal is idd prachtig. Wij zijn er jaren geleden ook es naar een huwelijksfeest geweest. Hoeveel bedraagt de zaalhuur daar eigenlijk?

grts

Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik2-3-2011 23:29:47

Dag Astrid,

Wij zijn vorig jaar eens gaan kijken en dan konden we kiezen van catering (of toch meer dan 1) dacht ik. Tenzij dat de regels veranderd zijn.

Tamara
2-7-2011
 Meld misbruik3-3-2011 9:46:23

We hebben ook al een huwelijksfeest meegemaakt met catering van Taverlani en inderdaad dat was ook tot de puntjes in orde. Bij Cardinal waren het geen huwelijksfeesten dat we gedaan hebben maar een privefeestje met ongeveer 50 pers. en ze waren ook de traiteur van dienst bij de only white party in Knokke (toch wel redelijk exclusief). Dus beide waren dik in orde maar voor verschillende feestjes, dus helemaal vergelijken kan ik niet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...