Terug naar overzicht
Vervelend zeg, als ze je zo niet willen helpen!! Die mevrouw heeft zich waarschijnlijk versproken, want ik denk niet dat Sergio Tacchini dassen in collectie heeft... maar ik kan verkeerd zijn natuurlijk . Ik heb ff gegoogled en vond volgend adres terug waar ze dit zouden verkopen: Exitt for himJagersstraat 11/019230 WetterenBelgië Misschien dat zij je verder kunnen helpen? Veel succes!
Hey Charlotte, Bedankt voor u reactie! Ja, idd die mevrouw heeft zich versproken, want bij Sergio Tacchini weten ze niets van dassen. :-) Die Exitt for him, daar vind ik geen telefoon nr. van. Nu heb ik de aankoper van Inno gesproken, die wil niet zeggen waar hij de dassen vandaan heeft. omdat ik ze dan rechtstreeks zou kopen. :-/ Hij zal eens horen bij de andere Inno's en zien wat hij kan doen...afwachten dus. Wat ik niet begrijp is als die Serchi Creazione een merk is, dat je daar niets over kan terugvinden... Raar! We hebben weer een das gekocht ze ;-) pff
Hoi Julie, Even in de Promedia-gids gekeken en heb het telefoonnummer van die winkel kunnen opsnorren: 09/369.30.57. Hopelijk kunnen ze je daar verder helpen! Het is gewoon belachelijk dat ze van Inno de producent niet willen geven. Ze hebben je iets verkocht wat ze niet direct kunnen naleveren (ondanks belofte te helpen), dus wat houdt hen tegen je die gegevens door te geven? Veel kans dat die producent je gewoon adressen van andere verdelers doorgeeft... Ik vind het ook wel vreemd dat er zo weinig over dit merk terug te vinden is... Misschien net omdat ze met exclusiviteitscontracten werken met bepaalde firma's, zoals een Inno? Don't know... Duimen nu dat het in orde komt!
He Bedankt! Ik zal straks eens bellen, dan weten we meer. :-)