Nu Online
Momenteel zijn er 697 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP - Serchi Creazione

2-3-2011 11:24:31
Dit weekend hebben we in de Inno in Antwerpen eindelijk een das gevonden in de kleur dat we zochten.
Deze hebben we dan reeds gekocht. echter we hebben er in totaal 5 nodig. De verkoopster had gezegd, geen probleem ik hoor wel eens bij de leverancier. Wij hebben haar echter niet meer teruggehoord. En als we bellen naar de Inno hebben ze niet veel zin om te helpen.
De Inno heeft val eke das maar een stuk dat ze kunnen verkopen. Ik dacht dus ik bel naar de andere Inno's. Maar daar hebben of kennen ze het merk niet?!
Nu die verkoopster zei dat het een das was van Serchio Tacchini. Op de das zelf hangt een kaartje Serchi Creazione.

Nu op Google vind ik hier niets van terug!?

Ik ben dus op zoek naar de fabriek, verkoper of leverancier van deze dassen.

Weet iemand van jullie hie riets meer over? Herken je de naam? Weet je wie er nog dit merk verkoopt?

Elke hint of tip kan ik grbuiken. Ik weet echt niet waar te zoeken...

Alvast bedankt!

Julie

Julie
16-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 890

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik2-3-2011 12:14:13

Vervelend zeg, als ze je zo niet willen helpen!!

Die mevrouw heeft zich waarschijnlijk versproken, want ik denk niet dat Sergio Tacchini dassen in collectie heeft... maar ik kan verkeerd zijn natuurlijk .

Ik heb ff gegoogled en vond volgend adres terug waar ze dit zouden verkopen:
Exitt for him
Jagersstraat 11/01
9230 Wetteren
België
Misschien dat zij je verder kunnen helpen?

Veel succes!

Julie
16-4-2011
 Meld misbruik2-3-2011 13:20:54

Hey Charlotte,

Bedankt voor u reactie!

Ja, idd die mevrouw heeft zich versproken, want bij Sergio Tacchini weten ze niets van dassen. :-)

Die Exitt for him, daar vind ik geen telefoon nr. van.

Nu heb ik de aankoper van Inno gesproken, die wil niet zeggen waar hij de dassen vandaan heeft. omdat ik ze dan rechtstreeks zou kopen. :-/
Hij zal eens horen bij de andere Inno's en zien wat hij kan doen...afwachten dus.

Wat ik niet begrijp is als die Serchi Creazione een merk is, dat je daar niets over kan terugvinden...

Raar!

We hebben weer een das gekocht ze ;-) pff

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik2-3-2011 16:42:35

Hoi Julie,

Even in de Promedia-gids gekeken en heb het telefoonnummer van die winkel kunnen opsnorren: 09/369.30.57. Hopelijk kunnen ze je daar verder helpen!

Het is gewoon belachelijk dat ze van Inno de producent niet willen geven. Ze hebben je iets verkocht wat ze niet direct kunnen naleveren (ondanks belofte te helpen), dus wat houdt hen tegen je die gegevens door te geven? Veel kans dat die producent je gewoon adressen van andere verdelers doorgeeft...

Ik vind het ook wel vreemd dat er zo weinig over dit merk terug te vinden is... Misschien net omdat ze met exclusiviteitscontracten werken met bepaalde firma's, zoals een Inno? Don't know...

Duimen nu dat het in orde komt!

Julie
16-4-2011
 Meld misbruik3-3-2011 11:54:32

He Bedankt!
Ik zal straks eens bellen, dan weten we meer. :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info