Terug naar overzicht
Ik vind het ,voor mij persoonlijk dan, altijd raar als iemand zegt van past het wel bij mijn kleed Ik heb er ook geen idee van, want partner is gaan kijken samen met zen zus en ma ik mag er ook niets van weten, tot de dag zelf en ik weet ook dat het GEEN kostuum is ik maak me daar geen zorgen in maar ik denk idd als je ivoorkleurig hemd neemt, het wel zou gaan hoor !
Hey Nicky, Om zeker te zijn kan je misschien zijn kostuum, of een deel ervan meenemen naar de winkel? Zo zie je onmiddellijk of het past of niet. Je kan daar dan eventueel iets ivoorkleurig erbij houden om te zie of het past, en ook combineren met andere kleuren?
Als bruid en bruidegom hun kledij bij elkaar passen, geeft dat een mooier effect, ook op de foto's enzo is dat leuk. Ik ga mijn vriend zijn kledij niet zien, en hij ook die van mij niet. maar als hij om zijn kledij gaat, zal hij een klein lapje stof meekrijgen van de kleuren die in mijn kleed voorkomen ! Zo kan er toch een beetje rekening gehouden worden met de kleuren van mijn kleed in de keuze van zijn kledij !Dus Nicky, ik zou inderdaad zijn kostuum meenemen wanneer je je kleed nog eens gaat passen. De winkeljuffouw zal ook steeds raad weten bij die kleuren !!
Hey Nicky, Ik heb juist hetzelfde probleem! Mijn toekomstige heeft ook een grijs kostuum en ik waarschijnlijk hetzelfde kleedje als U (goede keuze natuurlijk) Maar ik heb me voorgenomen om me daar niks van aan te trekken! Hij heeft wel een ivoor hemd zodat dit toch wel bij mijn top past. Maar ik vind niet dat ik mijn toekomstige in een kostuum moet steken dat hij zelf niet mooi vind! Dus... Hij een grijs kostuum dat hij mooi vind en ik mijn kleedje dat ik mooi vind! Iedereen blij! Groetjes Leslie
Bedankt voor de reacties, ik ga zeker zijn kostuum meenemen, maar dan enkel om er een mooi hemd bij te kopen dat dan past bij mijn kleed. Het is kleed is volledig mijn goesting en het kostuum is volledig zijn goesting. Ik zag hem nu niet in een donkerbruin of beige kostuum dat zou hij nooit willen dragen. Groetjes