Terug naar overzicht
Beste, Ik zou een schoendoos nemen, een pamperdoos is nogal groot hé. Mss afhankelijk van hoeveel gasten je ontvangt? Succes met de voorbereidingen Groetjes Nathalie
Zou dat niet te klein zijn, denk je?
Sorry, bericht was nog niet af... Wij nemen een redelijk grote doos, zo een namaakbrievenbus...Van ongeveer een meter hoog...We hebben een 250-tal genodigden, dus ik kan het niet zo goed inschatten met hoe een 'berg' enveloppen je dan zit...Ik dacht: ik neem het zeker voor het onzekere :-) Succes
ik dacht pamperdoos te nemen, maar wel niet de grootste, zo de kleinere van ik geloof 80 stuks is niet supergroot hoor ik denk dat schoenendoos er 2x in kan wij hebben 95 genodigden
Hey Ellen, Wat bedoel je juist met een namaakbrievenbus? Had misschien ook zoiets in gedachten. @ Bruidje, ik zou toch voor de pamperdoos gaan, beter te groot dan te klein hé!
wij gebruiken ook pamperdoos die van active fit nr 4 :-) dat is doos van 66pampers. dit zal wel groot genoeg zijn :-) groetjes
Die heb ik ook nog liggen Ga die dan nemen thx grts
Hoi Kaatje, Mijn nonkel heeft dat zelf gemaakt (of is er beter gezegd nog aan bezig ), maar hij heeft eigenlijk een brievenbus nagemaakt...zonder veel tralala hoor. Wij zouden ze deze dan zelf schilderen en 'versieren'
Oh zo leuk! Heb er zelf ook al aan gedacht om gewoon in de kringloopwinkel een oude brievenbus te zoeken en zelf te schilderen. Tof idee! Als ze af is, mag je altijd een fotootje sturen :)
Awel zal ik doen... :-)
ik neem een grote schoendoos, ik heb een beetje berekend, 150 man, maar 100 uitnodigingen, 1 per familie of koppel .. aangezien je ook van deze personen een envelopje kan terug verwachten, denk ik dat ik rond de 80 enveloppen ga mogen verwachten.. hmmm nu ik dat hier zo neer pen, denk ik dat een schoendoos te klein gaat zijn hihi.. dus zal ik ook maar gaan voor een pamperdoos... succes
lang leve de pamperdozen ! Alhoewel ik de pampers vervloek
Oei, en ik zit nog niet in de pampers. Hehe kan die al gaan kopen tegen dat ik ze ooit nodig heb :)
Bruidjes-to-be : één raad : zorg ervoor dat jullie enveloppendoos NIET geopend kan worden, eens ze gemaakt is. Of, als jullie zaal over een kluis beschikt, dat je de inhoud van de doos daarin direct kan opslaan. Een vriendin van ons had een prachtige enveloppendoos (in trouwtaart vorm en met witte duifjes op het bovenste deksel) maar op het einde van haar huwelijksfeest was de hele inhoud er uit verdwenen ! Het deksel kon er gewoon afgenomen worden zoals bij een schoendoos... en de gelegenheid zal wel de dief gemaakt hebben, vermoed ik. Ze hadden niks meer.
De opmerking die Fredie maakt bedacht ik me ook al. Ik zou niet voor groot maar voor mooi en discreet gaan. En ze zeker af en toe legen en wegsteken!! x