TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
5-8-2006
|
3-4-2006 16:41:08
Jaaa!! Ben ook al kei lang aant zoeken naar mensen die gelijk met ons de stap wagen ;) Wij trouwen ook 5 aug 2006.. (en ben ook zo nieuwsgierig).. Hoever? Nog veel werk.. Heb m'n kleed al en karel gaat woensdag kijken voor zijne kostuum. Mis is af, maar zijn er nog niet mee tot bij de pastoor geraakt. Zaal ligt vast. Morgen naart gemeentehuis (maar hebben da in aug al vastgelegd) Bedankjes hebben we sinds zaterdag (alé, we hebben ze nog nie hè ;)) Zijn bezig met voorontwerp van de uitnodigingen en da ist zowa denk ik.. Hoever zijn jullie? En waar trouwen jullie? Wij zijn van Lommel..
Groetjes
Wendy 5/8/06
|
|
Inge
5-8-2006
|
3-4-2006 19:35:06
Dag Wendy! Ben blij dat ik ook iemand vind die op dezelfde dag trouwt! Eigenlijk is zowat alles al bijna geregeld, behalve dan nog mijn trouwschoenen en juweeltjes voor bij mijn trouwkleed. En voor het drukwerk ben ik daarnet gaan kijken. De uitnodigingen laten we drukken, want eerst was ik er zelf aan begonnen, daarna zag ik het niet echt meer zitten om verder te doen. ;-) Ikzelf ben van Brasschaat (en ik woon sinds een tijdje al in Brugge), maar Bart, mijn verloofde is van Brugge en we hebben het zo geregeld dat we in Brasschaat zullen trouwen! En het is toevallig dat jij ook van Lommel bent: mijn ouders hebben twee jaar geleden een cocker spaniel (Luna, de schattigste hond ooit!) gekocht in Lommel, en mijn ouders hun buren zijn ook oorspronkelijk van Lommel... Ben jij al zo'n beetje zenuwachtig aan 't worden voor je trouwdag? :-) Ik ben altijd maar zenuwachtig dat ik iets zou vergeten zijn. En jij? Waar trouwen jullie? Bart heeft zijn trouwkostuum vorige maand gekocht en 't gemeentehuis ligt al van januari vast. De feestzaal ook, de DJ en de oldtimerbus. Wat voor trouwvervoer hebben jullie?
Heel veel succes nog met je voorbereidingen!! Groetjes,
Inge 05.08.2006
|
|
Debra
11-8-2006
|
3-4-2006 20:07:28
Hoi Inge,
Ook ik ben van Brugge en wou je gewoon even zeggen dat wij een weekje na jullie trouwen, op 11 augustus maar ik wou je laten weten dat die dag voor ons ook speciaal zal zijn aangezien onze vrijgezellenavond dan doorgaat!
Grtz Debra 11/08/06
|
|
Anneleen
5-8-2006
|
3-4-2006 20:35:59
Wij trouwen ook op 5 augustus! Gemeentehuis en zaal ligt vast,traiteur is geboekt, enkel nog menu kiezen. Kleed is gekocht (over een maandje eerste pas), vriend gaat dit weekend kijken voor kostuum. Ringen zijn nét gekozen en besteld. Met de viering zijn we volop bezig. 'k Heb een voorontwerpje gemaakt voor de uitnodigingen, maar breek mijn hoofd voorlopig nog over de praktische haalbaarheid ervan.
Wat moeten we nog doen? Nadenken over de inrichting van onze zaal (oa verlichting gaan huren). Uitnodigingen afwerken en versturen. Bijpassende menukaarten maken. Schoenen gaan kopen, maar daarmee zou ik graag wachten tot de solden. En waarschijnlijk nog een aantal dingen waar ik nu even niet aan denk...
Maar geen stress, het komt allemaal in orde! Nog 124 dagen ;-)
Anneleen
|
|
Inge
5-8-2006
|
3-4-2006 22:00:41
Hey Debra,
Ik heb nog geen benul van mijn vrijgezellenavond: die wordt georganiseerd door mijn nicht die mijn getuige zal zijn! Ik vind het wel allemaal heel spannend, alleen mag ik me niet te zenuwachtig maken! ;-)
Veel succes in ieder geval!
Groetjes, Inge 05.08.2006
|
|
Inge
5-8-2006
|
3-4-2006 22:07:23
Hey Anneleen!
Jij bent dus moediger dan mij, want ik was begonnen aan een voorontwerpje en eigenlijk heb ik het te lang laten liggen. ;-) Vandaag ben ik gaan kijken voor een kaartje bij de drukker en ik had me al misrekend bij het aantal personen. Al goed dat ik nog maar enkel vrijblijvend prijs had gevraagd! ;-) Mijn ringen had ik al van november vorig jaar, die hebben we gekocht bij Wim Meeussen in Antwerpen. En mijn schoenen wil ik ook in de solden kopen, net als jij. De bedankjes zijn al gekocht, de zaal ligt vast, het menu wordt deze maand besproken en mijn misboekje nog eens laten overlezen, en dan...dan komt alles nog veel dichterbij! :-)
Maar ik kijk er wel naar uit. De mooiste dag van ons leven zal het zijn. In elk geval heel veel plezier met jouw voorbereidingen en mocht je nog tips of ideetjes hebben, mag je ze me altijd doorgeven! :-)
Waar trouwen jullie eigenlijk?
Groetjes,
Inge 05.08.2006
|
|
Wendy
5-8-2006
|
4-4-2006 5:11:49
hey! 't gaat idd de mooiste dag van ons leven worden. Is wel een fijn gedacht dat we dan al niet alleen zijn ;) Wij hebben onze ringen ook al en ik heb m'n schoenen samen met m'n kleed gekocht omdat ik niet int wit trouw en dan ist moeilijk om schoenen te vinden. (welk kleed is overigens ergens hier op de site trug te vinden, als ge goe zoekt ;) ) Ben nu al zenuwachtig voor vanalles. M'n zus is bezig met m'n vrijgezellenavond en onze zaal moeten we zelf niks meer aan doen. Ons vervoer is nog een beetje onduidelijk. Mijn vriend krijgt normaal een bedrijfsvoertuig. Ne renault mégane cabrio en dan gaan we die gebruiken. Moest die cabrio niet door gaan, dan moeten we nog ne keer zien wa we gaan doen ;) En we trouwen in lommel, maar ons feest gaat door in Peer, in de Concordia. (iemand ervaring mee?) Succes in ieder geval nog hè! Als ge zin hebt, kunt ge eens op onze site gaan zien (staat nog wel niet zoveel op) http://wendyenkarel.trouwen.com
Groetjes
Wendy 5/8/06
|
|
Eveline
26-8-2006
|
4-4-2006 16:17:11
Hoi Inge, Tof te horen dat er nog bruidjes zijn die in augustus trouwen. Je hebt wel al veel vastgelegd, ik vrees dat ik zover nog niet ben. Momenteel zijn we aan het kijken voor wagens voor de suite. Ik wilde eens horen of er nog mensen zijn die met een suite en bruidskindjes werken. Is het genant als ik geen bruidskindjes van de familie zou nemen? Alvast bedankt & succes!
|
|
Inge
5-8-2006
|
5-4-2006 9:06:19
Hey Eveline,
Ik denk niet dat dat gênant is om geen bruidskindjes van de familie te nemen. Ik vind nog altijd dat je zelf ook wel mag kiezen wat je wil of niet wil. 't Is tenslotte jullie dag hé? Mijn schoonmoeder wilde ook graag dat ik 3 bruidskindjes zou nemen (een meisje en twee jongetjes), maar uiteindelijk heb ik nee gezegd. Ik wilde gewoon graag een suite achter mij maar geen 3 bruidskindjes. (twee is ok, maar 3?) Het plan ging niet door, en daarvoor ben ik echt wel blij... Waar trouw jij? En welk trouwkleed hebben jullie gekozen? Ik heb er uiteindelijk eentje gekozen van Linea Raffaelli. Ik kan niet wachten tot aan mijn pasbeurt! :-) En jij?
Groetjes en veel succes,
Inge 05.08.2006
|
|
Caluwé
5-8-2006
|
18-4-2006 20:44:01
Hey Inge,
alvast proficiat, en ook ik trouw op 5 augustus 2006... Lukt het bij jou allemaal een beetje met de voorbereidingen? Ik verschiet ervan hoeveel werk er allemaal in kruipt en we moeten nog veel doen en regelen... Ik begin al zenuwachtig te worden, hoe zit dat bij jou?
Vele groetjes en nog veel succes met de voorbereiding
Els
|
|
5-8-2006
|
27-4-2006 15:34:21
Hey Els,
Wel, ook een dikke proficiat gewenst!! Ik en mijn ventje zijn al danig aan het zenuwachtig rondlopen... af en toe eens wat stress en een zenuwaanvalletje, maar dat is normaal zeker? ;-) Er moeten toch nog wel wat dingen geregeld worden zoals onze bruidssuite reserveren, een gastenboek kopen, ringkussentje kopen, kijken voor versiering in de kerk (ballonnen?), en dan nog de druk en het versturen van de uitnodigingen... Er komt zeker veel bij kijken amai! Hebben jullie eigenlijk een eigen website?
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|