Terug naar overzicht
ik vind dit kunnen je moet doen waar je je goed bijvoelt
Idd, doen wat jij wil! Het is jullie huwelijk! Bij mijn nonkel zijn we met z'n allen gaan eten naar de chinees. Was wel dikke fun!
Als je het klein wil houden en geen dansfeest wil, dan is dat wel een oplossing. Ikzelf zou dat persoonlijk niet doen wegens geen echt trouwfeest-gevoel maar das ieder zijn keuze natuurlijk :-) Groetjes!
Als jullie dat graag willen, gewoon doen!
Ik denk dat jullie genodigden hier niet over gaan struikelen. Het voornaamste is dat jullie een prachtige dag hebben met het volk rondom jullie die jullie graag hebben. Waar en wat jullie eten is voor de meeste mensen niet zo erg van belang, het samenzijn des te belangrijker. Bovendien kan dit ook een hele hap uit jullie budget besparen. Ook wij doen geen avondfeest, maar gaan na een uitgebreide receptie gezellig met de suite naar een B&B (zonder de kids). Ze bieden daar een gastronomische overnachting per 2 aan voor slechts €159,50 (gastronomisch grillmenu, overnachting en ontbijt) Voor onze suite (19 personen) komt dit dus op ongeveer €1500. Een avondfeest kost vlug 3 à 4 keer zoveel. Niet twijfelen dus.
Wij hebben dit ook gedaan en we hebben er zeker geen spijt van. Commentaar krijg je toch eender welke formule je kiest. Groetjes, Kathleen
Hey Shana, Wij zijn met de suite op restaurant gegaan (14 personen ofzo) en 'savonds laat was er een trouwfuif voor vrienden en rest van de familie (zonder eten enkel belegde broodjes 's nachts). Zou het zo terug opnieuw doen, héél gezellig, we hebben ons super geamuseerd. Vrienden van ons hebben voor hun trouwfeest gewoon een Thais restaurant afgehuurd (de vrouw is immers Thais). Ook zeer gezellig. Je doet er gewoon mee wat je wil, het is jullie dag. Commentaar ga je inderdaad toch krijgen, ongeacht wat je doet omdat iedereen nu éénmaal een andere mening heeft over hoe een trouwfeest er moet uitzien.