Terug naar overzicht
bij ons hebben ze van de zaal zelf aangeraden van bijna allemaal ovale te nemen en maar 2 à 3 ronde, zeker niet meer ligt aan indeling van zaal denk ik best navragen bij zaal zelf
Bij ons had de zaal aangeraden om ovale te nemen, die "vullen" de zaal het best. Voor de gasten aan tafel zijn ovale ook de beste, omdat ze dan met iedereen aan tafel contact kunnen hebben en ze hebben plaats genoeg. Met rechthoekige tafels heb je het nadeel dat wie aan het ene uiterste zit, weinig contact zal hebben met de mensen aan het andere uiterste. En bij ronde tafels is er minder plaats. De zaal had ook aangeraden om tafels van 10 à 12 personen te nemen.
Wij hadden ronde tafels en een ovalen tafel voor de suite. Rechthoekige tafels zou ik niet nemen, dat is zo begrafenis-koffietafel-achtig.
Wij zullen allemaal ronde tafels nemen van 8 à 10 personen en dan een ovale tafel voor 12 personen als eretafel (met een opening aan de voorzijde). Onze zaal raadde ons aan om allemaal ronde tafels te nemen aangezien dit het mooiste is en iedereen dan nog dicht genoeg zit om met iedereen te kunnen praten, bij ovale en rechthoekige tafels verlies je dit meestal en praat iedereen alleen met de mensen rechttegenover hen. Wij vinden persoonlijk ronde tafels ook het mooist! :-) Groetjes!
Het hangt van de grootte van je zaal af want de tafels waarmee je het meest plaats verliest, zijn de ronde, hoe gezellig ze verder ook zijn voor de gasten. Je hebt een heel grote oppervlakte nodig, wil je nog iets aan dansvloer overhouden bvb. Dus ik zou opteren voor ovalen. Die zijn ook gezellig maar nemen minder plaats in beslag.
Wij ehbben gekozen voor, ronde tafels, van 8, 10 of 11 personen. en voor de suite een ovale tafel.
Wij hebben 3 grote ronde tafels voor de suite, en de andere tafels zijn rechthoekige voor ong. 8 personen per tafel. (Dat komt deels door de indeling van onze zaal) Maar dat zag er leuk uit! :)
wij hadden ook ronde tafels en de suite zat aan een ovalen tafel
Wij nemen ronde en ovale tafels zodat alle tafelgenoten makkelijk met elkaar kunnen spreken. Deze soort tafels nemen meer plaat in dus de zaal lijkt gevulder maar je krijgt natuurlijk ook minder mensen in dezelde zaal aan tafel. Rechthoekige tafels zou ik niet nemen.