Terug naar overzicht
Amai da's wel heel duur. Ikzelf zou daar wel geen probleem van maken als ik naar een trouwfeest ga, maar ik schrik er wel van. Moet je ook zoveel betalen als je langs de kant van de straat staat? Of is er niet veel mogelijkheid?Wat ik niet begrijp is dat je de parkeerplaatsen van de feestzaal niet kan reserveren en dat zij daar geld voor vragen. Je betaalt toch al om je feest daar te houden?!
Hey, trouw je in het monasterium? Anders is parking Ramen daar dichtbij en daar is het geen 10 euro voor een nacht, als ik het goed voor heb. Groetjes, Hanne
Hey, Ja is wws in het monasterium (maar moeten daar nog eens kijkje gaan nemen). Inderdaad Hanne; door nauwkeuriger te lezen op de site van "Ramen" is er inderdaad een nacht tarif vanaf 19uur-7u ca. 3euro. Is dan inderdaad toch al wat prijselijker. @Sylvie: Is inderdaad heel jammer en dat is ook echt een groot minpunt vind ik.Ook voor de oudere mensen is dat echt niet practisch. Maar Gent is een stad waarin weinig goedkoepe pakking plekken te vinden zijn. De goedkoopste is aan sint-pietersplein 2,50 euro voor 24uur. De rest is allemaal zeer duur (maar blijkbaar kennen ze toch nachttarief) Bedankt voor de reacties groetjes Ellen
Ok, 3 euro da's te doen hé! Maar zoals je zegt voor oudere mensen is het niet ideaal. Ik zou dan wel bij mijn uitnodigingen een plannetje voorzien waar goedkoop geparkeerd kan worden.
Kunnen de oudere mensen niet aan de zaal afgezet worden? Dus vragen of er iemand tussen de parking en de zaal een paar keer wil op en af rijden om de mensen die niet zo goed te been meer zijn te brengen...
Hey, @Suzanne: Is inderdaad wel een goed idee! Echt zeker zijn we nog niet van de zaal weten nog niet de volledige mogelijkheden, totaal kostprijs en ..., maar (in mijn hoofd is het daar al ). Alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjes Ellen