Terug naar overzicht
relatiegeschenken van helden , ff op google zoeken.
Een leuke site is www.bedankjes.nl Ze hebben daar mooie en originele bedankjes. Of www.eurogifts.be Succes met de voorbereidingen Groetjes Nathalie
Wij geven gepersonaliseerde m&m's in zakjes als bedankje!Met onze namen en de datum op. Kan je zelf samenstellen op mymms.be grtjs, Britt
wij geven kaarsjes met een fotootje van ons en datum en namen erbij. sfeerboutique.be
@ Britt: die m&m's zijn echt cool. Leuke tip. Ik ging eerst kijken om mini mercie 'tjes te kopen en deze in zakjes ofzo te steken met een leuk lintje. Maar die m&m's vind ik net iets origineler. Leuk dat je de kleurtjes zelf kan kiezen, zo kan ik deze afstemmen op het kleur van de uitnodiging.
Vanessa, Ik begrijp die bedankjes niet zo goed. Wij voorzien kleine zakjes snoep voor de kindjes die naar het gemeentehuis komen. Ons plan is ook om naar alle genodigden vanuit onze huwelijksreisbestemming een kaartje te sturen met een gepersonaliseerde bedankingstekst op. Geven jullie dan bedankjes als extra (bijvoorbeeld die m&m's) of is het ipv ons kaartje of bijvoorbeeld een foto met bedanking na het huwelijk? Groetjes,
@ingrid, Wij geven geen kaarteje of foto met bedanking, aangezien ik geen echte fotograaf heb die nog rap dit kan maken, dus zoek ik voor een alternatief, de kindjes kan ik wel een zakje moet snoepjes geven, voor die m&ms kan ik wel eens kijken vind ik wel leuk groetjes
Als je de zakjes of potjes of wat dan ook zelf vult met 'bruidsuiker' dan komt dat heel wat goedkoper uit dan die die al gemaakt zijn. Je hebt veel keuze bij AVA vind ik.Wij sturen waarschijnlijk gewoon achteraf een kaartje met foto op, maar we zijn er ook nog niet helemaal aan uit...
Hoi, op www.suikerzoentje.be kan je ook enkele leuke ideetjes vinden. Zelf ben ik op deze site terecht gekomen en wij hebben de magneetjes gekozen, zo kunnen de gasten er nog iets mee doen (op frigo, magneetbord, dampkap,...).GroetjesGreet
Je kan zelf m&m's laten bedrukken met julie namen...
heybij deze wist ik ook niet wat gegeven als bedanking voor mijn huwelijk, heb ook eens op de site gegaan en voor mij wordt het ook de m&m. kvind dat tof geven en eens iets speciaals.Groetjes sharon
Weet er iemand van jullie een origineel en leuk bedanking voor de mama's?