TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tania
14-7-2012
|
3-3-2011 6:50:43
Hellow
Hebben jullie al een datum, zijn veel leuke zalen maar ik denk dat je vooral snel gaat moeten beslissen, wij hebben onze zaal 2 weken geleden vast laten leggen en in onze zoektocht de weken daarvoor hebben we gemerkt dar meerdere zalen al bezet waren in ze zomer van 2012!
Met Bart Claes heb ik persoonlijk nog nooit een slechte ervaring gehad, is altijd tip-top!
Veel succes met jullie zoektocht!
Tania
|
|
Peter
14-7-2012
|
3-3-2011 11:02:52
Hey,
Wij hebben orangerie Krekelhof in Kuringen/Hasselt genomen, puur op ons gevoel. Maar ik zie net dat we op dezelfde dag trouwen dus de 14e juli is die al bezet. Kelchterhoef schijnt ook zeer goed te zijn en Bart Claes heeft ook een uitstekende reputatie. Ook al gedacht aan Beversthof in Bilzen? Ik moet Tania gelijk geven, je moet niet meer te lang wachten, wij hebben in januari onze zaal vastgelegd, toen reeds kregen we te horen dat de reservaties voor de zomer van 2012 op gang aant komen zijn!
succes nog!
Pieter
|
|
Peter
14-7-2012
|
3-3-2011 11:05:24
Ik zie net dat ik mis ben, heb dezelfde datum als Tania en niet als u Goele, sorry voor t misverstand.
|
|
goele
7-7-2012
|
3-3-2011 11:32:39
bedankt voor de tips!
Dan zijn we toch niet te vroeg zo te horen, kreeg al te horen van fam. en kennis. dat we er wel heel erg vroeg bij waren. Niet dus!
Mercikes
|
|
Claudia
26-5-2012
|
3-3-2011 11:42:40
Wij geven ons feest in 'de vrije valk' in Hoeselt. Een gerestaureerde hoeve met zeer goed prijs/kwaliteit verhouding. Groetjes
|
|
Tania
14-7-2012
|
3-3-2011 12:10:43
Peter
Leuk een mede trouwgenoot op de 14de :)
Wat hebben jullie al kunnen plannen :)
Het lijkt nog ver maar we er héél vlug zijn denk ik/ hoop ik.
Wij hebben gekozen voor het Kelsbekerhof te Nieuwerkerken.
Tania
|
|
Kelly
4-8-2012
|
4-3-2011 12:56:36
Hoi Goele,
Zaal dennenhof in bokrijk is ook heel mooi, ik weet niet wat jullie budget is, maar zeker de moeite om eens te gaan kijken.
Wij gaan morgen onze zaal vastleggen, je kan beter te vroeg zijn dan te laat.
|
|
Stephanie
3-9-2011
|
4-3-2011 22:12:16
Wij trouwen 3 september in de abdijhoeve!
Vind het zo een gezellig zaaltje en niet duur in vergelijking met de rest!
|
|
deany
30-7-2011
|
5-3-2011 1:51:51
hey!
De abdijhoeve ken ik wel, hele mooie zaal, maar mijn tante gaat daar vaak eten en het eten is er de laatste tijd serieus achteruit gegaan zegt ze.. dus zou ik toch eens vragen voor te proefen!
wij trouwen in het dennehof bokrijk heeeel mooie zaal en die mensen verzorgen alles!
ze zitten pas met een nieuw team en zitten boordevol leuke, vernieuwende ideeen.
zo doen ze show-cooking,... alles wat je wilt.
en voor elk budget is er wat weggelegd. van broodjes, walking diner, barbeque, landenbuffet tot een diner met 7 gangen! en ze zijn heel soepel, je kan de menus door elkaar switchen en aanpassen hoe je maar wilt.
wat ik ook fijn vind is dat ze geen meerprijs vragen voor als je feest langer duurt (bij sommige zalen met je daarna de kelners per uur bijbetalen als je feest langer duurt)
menukaarten, tafelversiering, alles doen zijn en zit in de prijs inbegrepen! zeker eens kijken gaan! xxxxxxxxxx en nee je bent zeker niet te vroeg wij hebben in december 09 onze zaal al geboekt en trouwen in julli 2011 ! en er waren al zalen bezet toen dus je bent zeker niet te vroeg!
|
|
Leen
28-5-2011
|
9-3-2011 13:21:17
Kok-O-Folie in Lommel
'T Raadmaekers in Dilsen-Stokkem
La butte aux bois (hier moet je budget al wat hoger zijn!!)
|
|
Leen
28-5-2011
|
9-3-2011 13:23:02
Vergeet vooral niet om zo snel mogelijk de datum vast te leggen in het gemeentehuis (je kan je datum reserveren, dan moet je daarna - max. 6 maanden voor je trouwddatum - gewoon nog eens langs voor de ondertrouw)
|
|
Marijke
4-8-2012
|
8-2-2012 20:30:14
Hoi Kelly, trouwen jullie op 4/08/2012 in het Dennenhof in Bokrijk??? Dan zijn jullie dus die andere bruiloft ;-)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|