Terug naar overzicht
Acaciahof heeft idd mooie zalen, en als het mooi weer is kun je ook gezellig buiten aperitieven met de familie. Ben er al eens geweest voor mijn neef zijn trouw.. is wel al een aantal jaren geleden maar had er toen geen negatieve woorden voor. Eten was goed, mensen beleefd, mooie zaal,...
Ooh leuk om te horen! We gaan eens een afspraak maken om te kijken wat de prijzen en dergelijke zijn. Ben eens benieuwd bedankt voor je reactie!
Hoi wij zijn er enkele weken geleden ook geweest voor ons trouwfeest van volgend jaar. T'is inderdaad een mooie zaal dat ze hebben en ook de tuin buiten is prachtig!! En qua prijs vallen ze héél goed mee. Als je daar een afspraak maakt dan krijg je meteen alle info mee dus dat is dan wel handig! Nu wij hebben wel gekozen voor de Abdijhoeve in Houthalen...maar acaciahof stond zeker op de 2de plaats! ;-) Veel succes xxx
Hoi Evy, Dit is zeer zeker een mooie zaal en wij hebben ook overwogen om ons feest hier door te laten gaan, maar... De zaal heeft zo'n mooie grote tuin, dat we bang waren dat de genodigden na het eten een wandeling zouden willen gaan maken en in zo'n tuin ben je al vlug een lange tijd weg, gevolg -> de mensen zijn buiten ipv binnen De zaal heeft ook een "laag" plafond, wij hadden een bedrukkend gevoel als we er stonden. Natuurlijk is iedereen zijn mening anders, je kan zeker eens gaan kijken. Kijken kost niks eh! Nog een mooie zaal in de regio... Kok-O-Folie en Lommel (mijn zus is daar getrouwd en ik kan er alleen maar positief over zijn!)