Terug naar overzicht
Hey,Ik mag donderdag mijn kleed voor t eerst terug gaan passen. Ben eigenlijk ook benieuwd of het er al is! Ik kijk er wel enorm naar uit!Katrien10 juni 2006
hej,ik mag zaterdag mijn kleed ook terug gaan passen!t werd wel tijd, want was reeds een tijdje geleden dat ik het nog aangehad heb, en wat er allemaal al is misgelopen met dat kleed in mijn dromen, kan je je niet voorstellen!zal dus ook blij zijn als zaterdag alles in orde blijkt te zijn en ik het nog eens kan aandoen!en dan nog een maandje wachten tot de grote dag,...geniet van je dag volgende week!!!groetjes dominique6/5/2006
HalloMijn eerste pas is ook nu zaterdag ! Ik ben zo benieuwd om mijn kleedje eindelijk nog es terug te zien !!!! Hopelijk kan ik er nog in want ben sindsdien een paar kilootjes bijgekomen... :)GroetjesI.17.06.2006
Ik mag donderdag mijn maten laten nemen. En misschien ook nog eens gaan passen? En vandaag naar de zaal menu bespreken... het valt hier allemaal op zijn plooien...Nog 46 dagen te gaan.Ann
Ik heb mijn kleed pas besteld en kan het pas in juli gaan passen. Heb dan nog max een maand maar ze beloofden mij dat de aanpassingen op 1 dag konden gebeuren (is nu al op maat besteld maar met de stress zal ik tegen dan wel (hopelijk) wat vermagerd zijn). Bij velen van jullie komt de dag precies al dichterbij! Succes...Ik heb nog paar maandjes te wachten...Katrien (18/08/06)