Terug naar overzicht
Hey, Eerlijk, maar bij ons is dit niet de gewoonte ....ik lees dat hier vaak op het forum, maar ik ben zelf al twee keer getuige geweest op een huwelijk en bij ons worden er geen cadeaus gegeven ....Mijn vriend was 2 jaar geleden getuige op het huwelijk van zijn broer en daar idem dito ....Of zijn wij de uitzondering op de regel ??? Ik denk wel dat wij achteraf eens zullen gaan brunchen met ouders en getuigen, gewoon gezellig nakletsen over de trouw ...en op onze kosten uiteraard ...
ik had dat eerlijk gezegd ook nog nooit meegemaakt... Enkel sinds ik hier op het forum vertoef... Was en ben het ook niet van plan trouwens...!
iets laten graveren?heb dat als geschenk voor de ouders laten doen en echt een mooi resultaat :) (origineelkadootje)
Hey, wij trouwen apart voor de wet (kleine kring, broer en zus getuige) en voor de kerk (met de zus en een vriend als getuige voor mijn verloofde). Voor de getuigen voor de kerk doen wij ook niks. Dit gezien mijn verloofde peter is voor de kleine van zijn getuige en hier al meer dan genoeg geld voor uitgeeft en die kameraad nu ook bitter weinig interesse in het huwelijk toont. Maar bij de trouw voor de wet gaan we wel de getuigen bedanken. Meer omdat het onze broer en zus zijn en om hen ook wat in de bloemetjes te zetten (we hebben allebei fijne band met hen). De broer krijgt een zeldzame fles Chinese wisky cadeau en de zus een mooi juweel. Bij de trouw voor de kerk zullen eerder de mama's in de bloemetjes gezet worden. wij zetten liever de mensen in de bloemetjes die ons heel fel met de voorbereidingen hebben geholpen. Maar dat is dan ook omdat de getuige (beste kameraad van mijn verloofde) mijn verloofde nu wat in de steek laat met de voorbereidingen van het huwelijk.
Wij wilden Bongo-bonnen geven... Ook leuk denk ik!
Hey Claudia Ik had ook dat gedacht in mijn hoofd. Welke bongobonnen gaan jullie geven (iets voor de getuige zelf of voor de getuige en zijn/haar partner)? Onze getuigen zijn twee vrouwen. Mijn getuige heeft geen partner, maar mijn verloofde zijn getuigde heeft wel een partner.
Wij hadden ook gedacht om een bongo-bon te geven aan de getuige mijn verloofde. Mijn getuige heeft ook geen partner en daar geven iets anders want een bongobon is meestal om met 2 te doen é.
Wij hebben thema amerika, en hebben daarop zo'n speciale fotokaders in vorm van zo'n clapboard gekocht voor de getuigen en onze ouders. Waar achteraf dan een mooie foto van ons samen in komt.