Terug naar overzicht
Beste Charlotte, Wij huren VW kevertje en zij zorgen al zelf voor lintjes. Voor de auto's van de suite gaan we witte of ivoorkleurige lintjes voorzien aan de spiegels en eventueel antenne. Veel succes met de voorbereidingen Groetjes Nathalie
Hallo Charlotte, Bij mij nog 43 dagen op de teller en ik begin nu pas aan de details te denken. :-) Goed dat je me er aan herinnert, ik moet ook nog gaan zien voor de auto versiering. Ik had ook gedacht aan witte linten. Eventueel bloemen op de hoedeplank van onze auto. Of tulle? Ik volg het hier alvast mee... Veel succes nog! Groetjes, Julie
Nathalie, via welk bedrijf huren jullie de kevertjes?
Hey Charlotte, Nu ik jouw berichtje lees begin ook ik hierover na te denken. Wij rijden met de getuigen en ouders in een limousine, maar ik ben nu ook aan het denken om de rest van de suite een lintje te geven....Niet alle auto's hebben echter nog een antenne denk ik....dus ik zou wat langere lintjes nemen om aan de zijspiegels te kunnen hangen.....maar dan vraag ik me een beetje af of dat wel opvalt.....:-S
Hangen ze die lintjes normaalgezien niet aan de deurklinken ipv zijspiegels? of heb ik het verkeerd voor...
@ Ellen: we hebben dat kevertje gehuurd via www.rent-a-classic.be Het is echt een heel vriendelijke man en een schappelijke prijs. je kan huren met of zonder chauffeur. Wij hebben zonder chauffeur genomen omdat een goede vriend van ons (een kever-freak) graag met ons wilde rijden. De kever wordt de dag ervoor bij ons afgezet, we kunnen een proefrit maken en dan mogen we op onze trouwdag er een hele dag mee rijden en tijdens het avondfeest wordt de kever weer opgehaald. Lintjes en paraplu's inbegrepen. Alles incl = 350€ Groetjes en succes met de voorbereidingen Nathalie
Toen mijn zus trouwde hebben wij witte lintjes gehangen aan de zijspiegels en bvb bij een golf kun je dit ook aan de achterruitwisser knopen en aan de antenne. Nog een mogelijkheid is om het lint in een 'V' te laten gaan over de motorkap: je bindt het vast aan de ruitenwissers (zo dicht mogelijk tegen de zijkant van de auto) en dan bind je het vast onder de motorkap (aan het haakje waarmee de motorkap sluit of aan de staaf waarmee je de motorkap kunt openhouden). Nog een idee voor 'versiering' is een autostift kopen (zo een witte stift waarmee je op ruiten mag schrijven, is zéér gemakkelijk afwasbaar tegen mijn verwachtingen in) en dan sierlijk op de achterruit schrijven: Parents of the bride, sister of the bride,.... Hadden wij gedaan bij mn zus en was echt supertof! Leuke foto's ook :-) Succes!
wow tof idee emily
ik had de lintjes gekocht in ava - witte dunne lintjes en die waren vastgebonden aan de klinken.. opvallen doet het zo-ie- zo hoor ;o)