Terug naar overzicht
Wij zijn geen koppeltje (qua trouwring dan ) Wij hebben elk onze ring gekozen .. Die van mij heeft 8 diamantjes, is rond, witgoud glanzendDie van hem is witgoud mat, plat (ik bedoel dat er dus geen ronding in zit) en heeft geen enkele diamant.
informeer je eens bij fede di oro, daar kan je elk je eigen ring laten ontwerpen, je baseerd je op een model dat je ziet en dan kies je het materiaal ( goud/witgoud), het aantal steentjes, dikte,ruw of glad,..... naargelang wat je wilt wordt er dan een prijs opgemaakt er is veel mogelijk, zo zijn onze ringen weer een nieuwe creatie dat ze nog niet als toonmodel hadden wij betalen voor onze ringen 980 eur. beide 2 kleurig, ik met 8 steentjes, hij met 1 steentje
hey Kan je wat vertellen over onze ringen. Wij hebben voor ringen gekozen die in koppeltje stonden bij de juwelier. Nu er is heel veel keuze. Wij hadden ook een eerdere ruwe in ons gedacht maar uiteindelijk is het iets heel anders geworden. Zo zie je maar. De dikte hoeft nu niet noodzakelijk dezelfde de te zijn hoor. Meestal zijn vrouwenhanden ook smaller dan die van mannen. Wat de kleur betreft. Je hebt ook ringen in twee kleuren of ev koper kleur. Misschien is het een idee bij jouw een groter deel "zilver" kleurig te maken en een kleiner deel goud kleurig en bij je toekomstige andersom...Doe vooral waar je je allebei goed bij voelt. Misschien vinden jullie toch iets wat jullie allebei wel iets vinden hebben bij de juwelier. succes met je zoektocht naar mooie ringen :) grtz Kristel