Terug naar overzicht
Hoi Christophe, Ik ken ceremonie roger niet dus kan ik je niets aanbevelen. En ik vind allebei die bussen wel iets hebben:-) persoonlijk zou ik eerder voor de saurer bus gaan maar vraag me niet waarom groetjes
Dag Christophe, ik ken ceremonie Roger goed en ben daar reeds geweest. Heb alle voertuigen in hun wagenpark gezien. Ik vind beiden heeft zijn charmes, ik zou gaan voor de Parijse Retrobus. Veel succes. Hebben jullie al een dj? Neem alvast een kijkje op mijn website.
Wij waren ook weg van de Parijse retrobus, maar omdat we een rolstoelpatient meehebben kon hij enkel op het balkonnetje. Nu moeten we een afstand overbruggen van ongeveer 10km en dat is net iets te ver om een mentaal gehandicapte jongen van dan 15 jaar in de weerselementen te zetten. Hier in Belgie weet je immers nooit he. Dus we zijn genoodzaakt om naar iets anders uit te kijken. Mogelijks gaan we eens kijken bij Feestbus. Grtz. Cindy
Persoonlijk zou ik ook de Parijse retrobus kiezen! Supermooi :-).
Hello Christophe onze ervaring met Ceremonie Roger was heel goed, professioneel personeel die van annpakken weten. Zelf zou ik voor het Parijs busje kiezen , heel romantisch en ook het terrasje is zeker een pluspunt.